back to top
24.8 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

24.8 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Στην Ευελπίδων η διαμάχη Λυμπερόπουλου και Taxibeat

Διαβάστε επίσης

Μέσα σε ένα κατάμεστο από κόσμο ακροατήριο συζητήθηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας η αγωγή που κατέθεσε η Taxibeat σε βάρος του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπεροπούλου, ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για προσβολή προσωπικότητας.

Μάρτυρας υπέρ Λυμπερόπουλου ο Σπίρτζης

Στο δικαστήριο, όπου από νωρίς το πρωί της Πέμπτης είχαν συγκεντρωθεί αυτοκινητιστές Ταξί, κατέθεσε ως μάρτυρας του εναγόμενου ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ενώ το παρόν έδωσαν τόσο ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δανδράκης, όσο και ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπεροπουλος. Αφορμή για την αντιδικία αποτέλεσαν δηλώσεις του κ. Λυμπερόπουλου που σύμφωνα με την αγωγή είχε «έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση». Μεταξύ των επίμαχων δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του εκ μέρους της πλευράς του κ. Λυμπερόπουλου, ο υπουργός Υποδομών επισήμανε ότι πριν από την ψήφιση νόμου το 2018 υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση του νόμου, με αποτέλεσμα να υπάρχει καταστρατήγηση του πλαισίου της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών.

Ο κ. Σπίρτζης απέδωσε τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΑΤΑ στο «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο».

«Οι συνδικαλιστικές διαφωνίες και οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και που τακτοποιήθηκαν με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, από τα δικαστήρια της Ευελπίδων, όπου παραβρέθηκε ως μάρτυρας υπεράσπισης του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), Θύμιου Λυμπεροπούλου.

«Το μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και των εταιρειών διαμεσολάβησης, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της αστικής μεταφοράς, το να τηρούν όλοι τη νομοθεσία, είτε είναι οι αυτοκινητιστές, είτε είναι οι εταιρείες», τόνισε.

Νωρίτερα, η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat αναφέρθηκε στα αναληθή δημοσιεύματα όπου μεταξύ άλλων γινόταν λόγο για φοροδιαφυγή και φορολογικούς παραδείσους. Σύμφωνα με τη μάρτυρα, η εταιρία ελέγχεται τακτικά από τις φορολογικές αρχές, ενώ δεν καταβάλει φόρο εισοδήματος καθώς είναι ελλειμματική.

«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θύμιου Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ».

Το δικαστήριο αφού άκουσε και τις δύο πλευρές επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του.

Μίνα Μουστάκα  – Κώστας Κορέλλης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα