back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

20.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Πτώση τζίρου κατά 7% κατέγραψαν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις – Προβληματισμός για το πλαίσιο προσφορών

Διαβάστε επίσης

Με πτώση του τζίρου που φτάνει και το 7% ολοκληρώνονται την Πέμπτη οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου σύμφωνα με όσα ανέφερε, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό real, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης.

Μάλιστα ο κ. Κορκίδης με αφορμή τόσο την πτώση του τζίρου την εκπτωτική περίοδο που ολοκληρώνεται αύριο όσο και την επικείμενη «Μαύρη Παρασκευή» όπου προβλέπεται νέος κύκλος προσφορών έκανε λόγο για την ανάγκη συνολικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι προσφορές και εκπτώσεις. «Έχουμε φτάσει να έχουμε περίπου 150 μέρες προσφορές κι εκπτώσεις το χρόνο, κάτι που οδηγεί σε αναίρεση του ίδιου του νοήματος των εκπτώσεων» είπε και ανέφερε ότι ήδη έχει ξεκινήσει ένας κύκλος συναντήσεων με τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Στ. Πιτσιόρλα ώστε να αναθεωρηθεί το όλο πλαίσιο. Σημειώνεται ότι το υφιστάμενο πλαίσιο έχει διαμορφωθεί κατόπιν εμμονής των θεσμών για άνοιγμα προσφορών κι εκπτώσεων καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ειδικά στο Νοέμβριο μάλιστα εν όψει «Μαύρης Παρασκευής» η αγορά είναι παγωμένη καθώς όλοι περιμένουν τις μειώσεις τιμών την Black Friday, για την οποία ήδη έχουν ξεκινήσει διαφημιστικές καμπάνιες .

Έρχεται η Black Friday

Τρίτη χρονιά φέτος που το Black Friday πρωταγωνιστεί στην εμπορική στρατηγική των αλυσίδων ηλεκτρικών ειδών και λιανεμπορίου. Η Μαύρη Παρασκευή έχει ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη των προσδοκιών και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι αρκετές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις έως και 15 ημέρες πριν την ημέρα της Black Friday με στόχο να ανεβάσουν περαιτέρω την αδρεναλίνη των καταναλωτών που την περιμένουν ή να ενεργοποιήσουν αυτούς που είχαν δεύτερες σκέψεις.

Μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ήδη έχουν προγραμματίσει τις προσφορές τους, ενώ στο χορό μπαίνουν και μικρότερες αλυσίδες, σούπερ μάρκετ ακόμη και ζαχαροπλαστεία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς η φετινή Black Friday που εξελίσσεται σε Black Week θα ανεβάσει τους τζίρους έως και 10% ειδικά στα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Χριστιάννα Κούσιου

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα