Search

«So Me! Social Media: Posting, Influencing, Engaging»

398

Εκδήλωση με τίτλο «So Me! Social Media: Posting, Influencing, Engaging» πραγματοποιήθηκε στο κτίριο Innovathens της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, με ομιλητές τη Νίκη Χάγια, τον Κώστα Σπαθή, τον Αποστόλη Μιχαηλίδη και τον Χρήστο Μονοκρούσο.

Κεντρικό θέμα της εκδήλωσης ήταν τα social media και το πώς τέσσερις γνωστοί χρήστες αυτών, κατάφεραν να κάνουν βασικό τους επάγγελμα την ενασχόλησή τους με το Instagram, κυρίως, και το Youtube.

Ο κάθε ομιλητής παρουσίαζε το προφίλ του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ενώ στη συνέχεια απαντούσε σε ερωτήσεις του συντονιστή της εκδήλωσης, Νόντα Σταυράκη, ο οποίος είναι Marketing Manager, διοργανωτής Digital Expo ενώ ασχολείται, επίσης, με γραφιστικά και branding.

Η Νίκη Χάγια, έχοντας δημιουργήσει μια περσόνα με τίτλο Lady Papaya, είναι vegan ακτιβίστρια και δασκάλα yoga, και μέσα από τις αναρτήσεις της εκφράζει τον πραγματικό εαυτό της. Άλλωστε, προκειμένου να γίνει κάποιος πετυχημένος influencer, πρέπει στο προφίλ της να αναπαράγει τον πραγματικό του εαυτό, όπως είπε. Η ίδια τόνισε ότι όταν την προσεγγίζουν χορηγοί για να τους διαφημίσει, τους επιλέγει προσεκτικά ανάλογα και με το προφίλ που η ίδια έχει.

Ο Χρήστος Μονοκρούσος είναι Youtuber με το όνομα Lynx και διατηρεί προφίλ στο Facebook και στο Instagram, μέσα από τα οποία προμοτάρει τις δουλειές του. Δεν είναι, βέβαια, απλώς ένας Youtuber, καθώς πρόσφατα αποφοίτησε από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Εξήγησε πως μπορεί μέσω του Instagram να πουλήσει κάποιον πίνακα που έχει σχεδιάσει και θεωρεί πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δίνουν γενικά τη δυνατότητα στον κόσμο να διαφημίσει μέσα από αυτά τη δουλειά του.

Ο Κώστας Σπάθης είναι αρχιτέκτονας και φωτογράφος, και στο Instagram στο οποίο έχει πάνω από 100.000 ακόλουθους, θέλει να συνυπάρχουν αυτά τα δύο στοιχεία. Στο Instagram του μπορεί να δει κανείς πάρα πολλές φωτογραφίες στις οποίες υπάρχουν τοπία, κτίρια, παραλίες, πράγματα που εκείνη τη στιγμή μπορεί να του κέντρισαν το ενδιαφέρον, και όλα αυτά χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετικές τεχνικές. Ανέφερε, μάλιστα, ότι για να βγάλει μια φωτογραφία μπορεί να χρειαστεί να ξυπνήσει από πολύ πρωί, ενώ χρησιμοποιεί εφαρμογές όπως το Google Earth για να δει από πριν, στο τοπίο που θέλει να επισκεφτεί για να φωτογραφήσει, τι τεχνική και τι λήψη χρειάζεται.

Ο Αποστόλης Μιχαηλίδης ασχολείται με το Instagram στον τομέα του fashion και συγκεκριμένα στο streetstyle. Πολλές είναι οι εταιρίες που τον προσεγγίσουν για να διαφημίσει ο ίδιος τα προϊόντα τους. Ο ίδιος επεσήμανε ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιεί επαγγελματικά το Instagram, ξεκινώντας, όπως εκείνος, από το μηδέν, ακολουθώντας κάποια στάδια. Ένα από αυτά, όπως είπε, είναι να σκέφτεται κανείς που επιθυμεί οι αναρτήσεις του να αποκτήσουν μεγάλη απήχηση, πότε ο κόσμος πιάνει το κινητό του στο χέρι ώστε να δει την ανάρτηση που θα κάνει.

Ο συντονιστής της εκδήλωσης, Νόντας Σταυράκης, μιλώντας στον Αθήνα 984, τόνισε πως «ο σκοπός της σημερινής εκδήλωσης ήταν ο κόσμος να κατανοήσει τη ραγδαία ανάπτυξη των Social Media που έχουν μπει τόσο γρήγορα στις ζωές μας. Το σκρολάρισμα που κάνει ο κόσμος την ημέρα είναι 2,5 ώρες μέσο όρο, ενώ άλλοι το κάνουν για 5, 6 και 7. Θέλαμε να δείξουμε στον κόσμο, είτε από άποψη εταιρίας είτε από άποψη χρήσης,  τι σημαίνουν πραγματικά τα social media».

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *