Search

«Καίει» για την κρουαζιέρα ο ΟΛΠ από το 2020

595

Υψηλές αυξήσεις που θα ξεπεράσουν το 23% επιβάλλει από το 2020 ο ΟΛΠ στα τιμολόγια κρουαζιέρας, με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονη ανησυχία στους χρήστες του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

Οι αυξήσεις θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου, ενώ προβλέπονται και πρόσθετες χρεώσεις, που μέχρι σήμερα δεν
υπάρχουν.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι η απόφαση του ΟΛΠ -παρότι ο Οργανισμός επισημαίνει πως η νέα τιμολογιακή πολιτική του έχει να κάνει με τη βελτίωση τόσο των εγκαταστάσεων, όσο και των παρεχομένων υπηρεσιών- έρχεται σε μία στιγμή, που η κρουαζιέρα αγωνίζεται να κρατήσει τη θέση της μέσα στη Μεσόγειο, που βελτιώθηκε μετά την επάνοδο των κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι του Πειραιά την τελευταία 3ετία (2016, 2017 και 2018) λόγω της τεταμένης κατάστασης στην Τουρκία.
Μάλιστα κύκλοι της κρουαζιέρας διαμαρτύρονται, καθώς αντί να εκμεταλλευτούμε την διαμορφωθείσα κατάσταση ή ακόμη και να γίνουν ακόμη ανταγωνιστικότερα τα τιμολόγια μετά την διαφαινόμενη ανάκαμψη της Τουρκίας, αποφασίζονται αυξήσεις που θεωρούν σίγουρο ότι θα απομακρύνουν τις εταιρείες από τον Πειραιά.
Ιδιαίτερα μετά τις ανακοινώσεις από πλευράς Τουρκίας στη διεθνή έκθεση Miami Seatrade, ότι θα επιδοτούνται εταιρείες κρουαζιέρας και tour operators για κάθε επιβάτη, που θα επισκέπτεται τα τουρκικά λιμάνια. Η επιδότηση θα κυμαίνεται από 25 έως 45 ευρώ το άτομο, ανάλογα με την εποχή.
Όπως δε επισημαίνουν η αιτιολογία που επικαλείται ο Οργανισμός για βελτίωση -κυρίως- των εγκαταστάσεων είναι χωρίς υπόβαθρο, αφού κάποια έργα που γίνονται αυτή την περίοδο στο λιμάνι είναι μικρής εμβέλειας και πρόκειται για εργασίες συντήρησης.
Την ίδια ώρα τα προβλήματα που ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια το λιμάνι και τους χρήστες του παραμένουν και δεν επιλύονται. Προβλήματα, που έχουν να κάνουν με τη διακίνηση πλοίων και η διαχείριση λιμένος, τη λειτουργία της πλοηγικής υπηρεσίας, το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους περιμετρικά του λιμανιού και τις προσφερόμενες υπηρεσίες από τις αρχές, θα προστεθούν στο υψηλό -όπως θα διαμορφωθεί- κόστος χρήσης, γεγονός που αναμένεται να καταστήσει το κεντρικό λιμάνι της χώρας μη ανταγωνιστικό.
Οι χρήστες του λιμανιού ζητούν από τα αρμόδια υπουργεία να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα, ώστε ο Πειραιάς να παραμείνει hub της ανατολικής Μεσογείου.
Τέλος οι αποφάσεις που αφορούν την τιμολογιακή πολιτική σε αεροδρόμια και λιμάνια να συζητείται με τους χρήστες και τα συναρμόδια υπουργεία με κοινό στόχο να παραμείνει το τουριστικό προϊόν της χώρας μας ανταγωνιστικό και να σημειωθεί περαιτέρω ανάπτυξή του.

Νεκτάριος Ανδριόπουλος

Print Friendly, PDF & Email

TAG


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *