back to top
19.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

19.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Μέσω Internet αγοράζουν τα δώρα τους οι ερωτευμένοι

Διαβάστε επίσης

Τρεις ημέρες νωρίτερα, στις 11 Φεβρουαρίου, αγοράζουν το δώρο για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου οι Έλληνες, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Mastercard, με το ποσοστό αυτό να κυμαίνεται στο 30%.

Ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index» δείχνει ότι παρότι οι «συναισθηματικές» αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% από το 2016, έχει σημειωθεί μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής το 2018, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων.

Οι λάτρεις της τελευταίας στιγμής απολαμβάνουν τα οφέλη που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές και κάνουν τα ψώνια τους με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, με τον αριθμό των ηλεκτρονικών συναλλαγών να έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48%, από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2016 έως την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018.

Και μπορεί να υπάρχουν καταναλωτές που αφήνουν τα ψώνια τους για την τελευταία στιγμή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αρκούνται σε παραδοσιακά, τυπικά δώρα. Οι δαπάνες για λουλούδια αυξήθηκαν στην Ελλάδα κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθμός των συναλλαγών έφτασε το 544%. Την ίδια στιγμή, τα ποσά που δαπανούνται για κοσμήματα ακολούθησαν ανοδική πορεία (27%) σε σύγκριση με το 2016.

Ειδικότερα ως προς τα «δώρα των ερωτευμένων», η έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%.

Σε άνοδο οι ανέπαφες συναλλαγές

Η χρήση της τεχνολογίας ανέπαφων συναλλαγών στη χώρα μας φαίνεται πως συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αν αναλογιστεί κανείς ότι η αξία των ανέπαφων συναλλαγών εκτινάχθηκε κατά 3662% από το 2016. Ταυτόχρονα, το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών σημείωσε αύξηση κατά 7080% για την ίδια περίοδο (2% το 2016 έναντι 11% το 2018). Βέβαια, η τάση που θέλει τις ανέπαφες συναλλαγές να είναι η προτεινόμενη μέθοδος πληρωμών στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη αφού ακολουθεί όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο – ειδικά τώρα που οι ανέπαφες συναλλαγές επιτρέπονται σε πάνω από 9 εκατ. τοποθεσίες σε 114 χώρες.

«Οι ανέπαφες συναλλαγές και οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν πλέον τη νέα πραγματικότητα, βελτιώνοντας και καθιστώντας πιο εύκολη την καθημερινότητα, ακόμη και σε ξεχωριστές στιγμές όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου», δήλωσε η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. «Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο προτιμούν να μοιράζονται με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μοναδικές εμπειρίες αντί για τα παραδοσιακά δώρα. Ο ετήσιος δείκτης Mastercard Love Index για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – που διανύει την 4η χρονιά του – καταγράφει τις κυριότερες παγκόσμιες και τοπικές αγοραστικές τάσεις, προσφέροντας στους εμπόρους λιανικής συμπεράσματα ανεκτίμητης αξίας σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, για την πιο ρομαντική μέρα του χρόνου», καταλήγει.

Χριστιάννα Κούσιου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα