Search

Τελεσίγραφο Σπίρτζη προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Δρομολογήστε γρήγορο τρένο για Αθήνα-Θεσσαλονίκη»

1187

Νέο επεισόδιο στην κόντρα Σπίρτζη-ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώθηκε τη Δευτέρα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε ένα ακόμη τελεσίγραφο στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητώντας να δρομολογηθεί ένα τρένο υψηλών ταχυτήτων που θα διανύει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 και 17 λεπτά. «Σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθεί άλλη λύση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι «η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε» και πρόσθεσε ότι «τους επόμενους μήνες θα μπει ένα τρένο, μετά από 80 χρόνια, και δεν είναι στο δικό μας χέρι πλέον, είναι στο χέρι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να μπορούμε πλέον σε 3 ώρες και 17 λεπτά να είμαστε από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Πρόσθεσε ωστόσο με νόημα ότι «αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ανταποκριθεί σε αυτό, θα υπάρχει άλλη λύση» επαναφέροντας για μία ακόμα φορά την πρόθεση της κυβέρνησης για ίδρυση νέας σιδηροδρομικής εταιρείας με συμμετοχή του δημοσίου, ως ανταγωνίστρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ανήκει στην ιταλική Ferrovie.

Είναι χαρακτηριστικό της κόντρας των δύο πλευρών ότι ερωτηθείς για την ακριβή ημερομηνία άφιξης των νέων τρένων ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι «πρέπει να ρωτηθεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Επίσης επέρριψε ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις «και όσους είχαν κάνει τα όργια στον ΟΣΕ και υποχρεώθηκε η χώρα να σπάσει το μεγάλο Οργανισμό να δημιουργήσει πέντε εταιρείες και να οδηγήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για πώληση».

Νέα δημόσια εταιρεία

Υπενθυμίζεται, ότι στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 ο κ. Σπίρτζης είχε δώσει «εντολή σε ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ να διαπραγματευτούν με τον αρμόδιο φορέα που χρηματοδοτεί στην Ευρώπη την αγορά τροχαίου υλικού προκειμένου να αγοράσει το Δημόσιο τέτοιους συρμούς και να καλύψουμε τις ανάγκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν φέρει και δεν κάνει τέτοιες επενδύσεις». Στο ίδιο πλαίσιο τότε υπήρξαν δηλώσεις της διοίκησης του ΟΣΕ ότι επιθυμεί να λάβει σιδηροδρομική άδεια και να εκτελεί σιδηροδρομικές μεταφορές τονίζοντας ωστόσο ότι ο χρόνος που θα δραστηριοποιηθεί θα εξαρτηθεί από την κατάσταση της αγοράς στην χώρα μας.

Ισίδωρος Ρούσσος

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *