back to top
17.9 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

17.9 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Παρουσίαση της εφαρμογής NOVOVILLE στο Innovathens

Διαβάστε επίσης

Μέσα από μια δωρεάν εφαρμογή (app) για κινητά τηλέφωνα οι Δημότες μπορούν να επικοινωνούν στο δήμο τα προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους.

Η εφαρμογή Novoville παρουσιάστηκε στο Innovathens του Δήμου Αθηναίων παρουσία του Δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη.

Η εφαρμογή στοίχισε στο Δήμο περίπου 20,000 ευρώ και έχει τεθεί σε λειτουργία στην Αθήνα από τον Οκτώβριο του 2018, πιλοτικά. Ουσιαστικά όλο αυτό το διάστημα γινόταν καταγραφή της έως τώρα απόδοσης της, τα περιθώρια βελτίωσης και το κατά πόσο οι πολίτες ανταποκρίνονται σε αυτή.

Συνολικά, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της NovoVille, Φώτη Ταλαντζή ο οποίος μίλησε στο μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης τύπου, έχουν διευθετηθεί 22.500 αιτήματα, υπάρχουν 614 αιτήματα σε εκκρεμότητα, έχουν “εξοικονομηθεί” 720 ώρες εργασίας και έχουν μειωθεί οι κλήσεις κατά 35% -τα αιτήματα που πραγματοποιούνται τηλεφωνικά στο 1595 καταγράφονται στην εφαρμογή.

Η NovoVille, λοιπόν, είναι μια πλατφόρμα με ανοιχτά, προς τον πολίτη, δεδομένα, με αποτέλεσμα κάθε φορά που ένα αίτημα είναι σε εκκρεμότητα, αυτό να είναι στη διάθεση οποιουδήποτε χρησιμοποιεί την εφαρμογή. Για παράδειγμα, αν ένας πολίτης αιτηθεί την επισκευή μιας λακκούβας το αίτημα αυτό μπορεί να το δουν όλοι.

Σύντομα θα υπάρχει και η δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών προς τις υπηρεσίες των Δήμων -η πληρωμή κάποιου προστίμου για παράδειγμα.

Τα βήματα για την αποστολή αιτήματος είναι 4. Καταγραφή της τοποθεσίας στην οποία υπάρχει το πρόβλημα προς επίλυση, κατηγορία του αιτήματος ώστε να το αναλάβει η αρμόδια υπηρεσία, περιγραφή του αιτήματος και τέλος αποστολή φωτογραφίας (της λακκούβας πχ).

Μάλιστα, η απόδοση στα 7 δημοτικά διαμερίσματα της Αθήνας είναι ομοιόμορφη, ενώ τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στη δημοτική αστυνομία και στο δημόσιο φωτισμό.

Τη συνέντευξη τύπου προλόγισε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ο οποίος αναφέρθηκε στο πόσο σημαντικό είναι ο πολίτης να μπορεί να επικοινωνεί με τον Δήμο.

«Οι πολίτες ζητούν την προσοχή και εμείς τους δίνουμε τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους φορείς της εξουσίας», υπογράμμισε. Αυτό είναι και το σημαντικότερο κομμάτι σε μια Δημοκρατία, σύμφωνα με τον κ. Καμίνη, η οποία βρίσκεται σε κρίση λόγω του ότι ο πολίτης νιώθει ότι δεν ακούγεται.

Πρόσθεσε ότι «η κεντρική ιδέα για την εφαρμογή αυτή είναι να φέρνουμε κοντά όλες τις δυνάμεις τις πόλεις, από τους πολίτες μέχρι τον ιδιωτικό τομέα και όλοι να δρουν συμμετοχικά».

Όσον αφορά στο κατά πόσο η τρίτη ηλικία μπορεί να έχει πρόσβαση στην ψηφιοποίηση, επεσήμανε πως «εμείς δώσαμε έμφαση στην τρίτη ηλικία και γι’ αυτό το λόγο έχουμε εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 άτομα».

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Chief Digital Officer του Δήμου Αθηναίων, Κωνσταντίνος Χαμπίδης, ο οποίος ανέφερε πως η εφαρμογή NovoVille είναι μια «ψηφιακή κληρονομιά» για την Αθήνα, στο δρόμο προς την ψηφιοποίηση. Άλλωστε το χρονοδιάγραμμα για τη στρατηγική αλλαγή της Αθήνας, έχει ως καταληκτική χρονολογία το 2030.

Βίκτωρας Αντωνόπουλος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα