Search

Ο Ζάκερμπεργκ πρόθυμος να επιβληθούν κανόνες για τις πολιτικές διαφημίσεις στο Facebook

292

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook, δήλωσε στον παρουσιαστή της αμερικανικής τηλεοπτικής εκπομπής Good Morning America, Τζορτζ Στεφανόπουλος, ότι βλέπει θετικά μία ενδεχόμενη επιβολή αυστηρού ελέγχου στην δημοφιλή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Επεσήμανε, ωστόσο, ότι οι δυνατότητες της εταιρίας αναφορικά με τον περιορισμό των επιβλαβών αναρτήσεων πολιτικού περιεχομένου είναι περιορισμένες.

Παράλληλα, δεν έκρυψε τον προβληματισμό του: «Δεν ξέρω εάν όντως θέλουμε μία ιδιωτική επιχείρηση να έχει την δύναμη να καθορίζει τί συνιστά πολιτικό λόγο και πώς πρέπει αυτός να ελέγχεται«, δήλωσε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας: «Έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα θέμα στο οποίο πρέπει να ακολουθηθεί μια πιο δημοκρατική διαδικασία«.

Αναφερόμενος στον ρόλο που διαδραμάτισε το Facebook στις προεδρικές εκλογές που διεξήχθησαν στις ΗΠΑ το 2016 και άλλες αντίστοιχες εντός και εκτός αμερικανικών συνόρων, ο Ζάκερμπεργκ επεσήμανε: «Χρειαζόμαστε νέους κανόνες στην πολιτική διαφήμιση. Αυτό, όμως, που δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμη είναι ο ορισμός της πολιτικής διαφήμισης«.

Δομίνα Διαμαντοπούλου 

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *