Search
διαΝΕΟσις ,Κρουαζιέρα

5ο «Posidonia Sea Tourism Forum»: Στόχος η ασφάλεια στην κρουαζιέρα

419

Θετικά είναι τα μηνύματα για τον τομέα της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, αν και πρέπει να γίνουν πολλά βήματα, ιδιαίτερα στον τομέα ασφάλειας, ώστε να αξιοποιηθούν τα πλεονεκτήματα της περιοχής. Αυτό είναι το μήνυμα της πρώτης ημέρας από το 5ο «Posidonia Sea Tourism Forum», που διεξάγεραι στο ξενοδοχείο Domotel Kastri.

«Η Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας» επεσήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτης Κουβέλης «και η εξελισσόμενη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των λιμανιών της χώρας ανοίγει νέες επενδυτικές ευκαιρίες για τους διεθνείς παράγοντες του κλάδου που έχουν όραμα να αναπτύξουν περαιτέρω τα προϊόντα τους προς όφελος των επιβατών κρουαζιέρας. Γι’ αυτό και καλούμε τις εταιρείες κρουαζιέρας και τους διαχειριστές λιμανιών να εντοπίσουν τις επενδυτικές ευκαιρίες που εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους».

Η χώρα μας κατέχει το 10% στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στην Μεσογείου, ποσοστό ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η περιοχή είναι στη δεύτερη θέση παγκοσμίως μετά την Καραϊβική στις πολλαπλές επιλογές δρομολογίων.

Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων MedCruise, η Ελλάδα, αλλά και γενικότερα η Ανατολική Μεσόγειος θα επωφεληθούν από την προβλεπόμενη αύξηση (22,2%) σε επιβάτες και τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων (19,8%) για το 2019. Ανάλογες είναι οι προβλέψεις και της MSC, της μεγαλύτερης εταιρείας κρουαζιέρας στη Μεσόγειο, που στοχεύει σε αύξηση των διαθέσιμων κλινών κατά 25%.

«Μας αρέσει η περιοχή, που ξεχωρίζει για το φυσικό κάλλος και συνδυάζει πολιτισμικό και ιστορικό πλούτο, ωστόσο γνωρίζουμε τις γεωπολιτικές προκλήσεις που προς το παρόν μας κρατούν μακριά από την τουρκική αγορά», δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της MSC, Charles Darr, ο οποίος ανέφερε, ότι «η έλλειψη πολιτικής σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή δυσκολεύει τη δραστηριοποίηση των εταιρειών κρουαζιέρας. Δεν θα ήταν υπεύθυνο να μεταφέρουμε τους επιβάτες μας σε αυτήν την περιοχή. Πρέπει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των τουριστών, που έχει πληγεί από τα γεγονότα στην περιοχή».

Από την πλευρά του ο Γ.Γ. της CLIA Europe, Tom Broadley, περιέγραψε τις αναδυόμενες τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν το μέλλον της κρουαζιέρας παγκοσμίως. Ανάμεσά τους το πολύ εύστοχο Instagrammable Cruising, που αξιοποιεί το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της κρουαζιέρας ως εναλλακτικό τρόπο διακοπών, το Achievement over Experience, όπου οι επιβάτες μαθαίνουν νέες δεξιότητες όπως μαγειρική ή χορό, αλλά και το Conscious Travel, όπου οι επιβάτες ενημερώνονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των κρουαζιερόπλοιων και την αλληλεπίδραση με τους προορισμούς που επισκέπτονται.

Νεκτάριος Ανδριόπουλος

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *