back to top
19.6 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

19.6 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Η Skroutz “ταράζει τα νερά” με την είσοδο της στο online delivery

Διαβάστε επίσης

Στα τέλη Ιουνίου αναμένεται ξεκινήσει η νέα εφαρμογή της skroutz στον τομέα του online delivery. H απόφαση της γνωστής υπηρεσίας σύγκρισης τιμών, έρχεται να διαταράξει τα νέρα σε μια αγορά όπου ήδη κυριαρχούν άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρµες όπως η e-food,o deliveras και η click delivery, γερμανικών συμφερόντων.

Ωστόσο η είσοδος αναμένεται να αυξήσει την πίτα του online delivery που σήμερα υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, αλλά και να δηµιουργήσει συνθήκες «ανταγωνισµού».

Σηµειώνεται πως η µέση προµήθεια των παραπάνω πλατφορµών στις επιχειρήσεις εστίασης που εντάσσονται για να διανέµουν τα προϊόντα τους ανέρχεται σύµφωνα µε πληροφορίες στο 7% του τζίρου που πραγµατοποιούν µέσω του συγκεκριµένου καναλιού.

Νέες συνθήκες στις παραγγελίες φαγητού

Τα νέα επιχειρηματικά βήματα της Skrutz αναμένεται να αλλάξει αλλά και να καθορίσει τις νέες συνθήκες στις ηλεκτρονικές παραγγελίες φαγητού, καθώς στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι η παράδοση τροφίµων µέσω της υπηρεσίας του έξυπνου καλαθιού.

Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί απάντηση στα online σούπερ µάρκετ, αλλά περισσότερο ένα online κατάστημα «ευκαιρίας» (convenience store), από το οποίο ο χρήστης µπορεί να αγοράσει και να του παραδοθούν άµεσα είδη όπως καφές, τσάι, σνακ, είδη πρωινού.

Η καταναλωτική οµάδα στην οποία στοχεύει η οµάδα της Skroutz είναι αφενός ο κόσµος της εργασίας (προµήθειες για το γραφείο) αλλά και του τουρισµού και ειδικότερα οι επισκέπτες τύπου Airbnb.

Πρόκειται για κατηγορίες καταναλωτών που έχουν µεγάλη εξοικείωση µε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις πλατφόρµες, αλλά και εκείνους που δεν σπαταλούν χρόνο στη φυσική λιανική αγορά. Υπενθυµίζεται ότι από τον Ιούνιο του 2016 η Skroutz παρέχει την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι», τη δυνατότητα δηλαδή δηµιουργίας ενιαίου καλαθιού αγορών παραγγέλνοντας από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήµατα.

Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της πανελλήνιας έρευνας ηλεκτρονικού εµπορίου 2018-2019 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εµπορίου (ELTRUN) του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, η παραγγελία έτοιµου φαγητού αποτελεί πλέον στην Ελλάδα τη δεύτερη δηµοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εµπορίου, µε µερίδιο 43%.

Βάσει δε των στοιχείων που είχε παρουσιάσει πρόσφατα σε συνέδριο για το ηλεκτρονικό εµπόριο ο διευθύνων η Convert Group, ο τζίρος του κλάδου ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού έφτασε τα 300 εκατ. ευρώ το 2018.

Πλατφόρμα με 3.460 καταστήματα

Η Skroutz ΑΕ ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη ∆ήµο, µε την πλατφόρµα τότε να φιλοξενεί µόλις 12 καταστήµατα.

Το 2006 το 50% της εταιρείας εξαγοράστηκε από την Dionic, ποσοστό που επέστρεψε πέρυσι στους ιδρυτές της Skroutz έναντι συνολικού τιµήµατος 10 εκατ. ευρώ.

Στο Skroutz εξυπηρετούνται σήµερα 7 βασικές οικογένειες προϊόντων: Τεχνολογία, Σπίτι-Κήπος, Μόδα, Παιδικά-Βρεφικά, Υγεία-Οµορφιά, Hobby-Αθλητισµός και Auto-Moto, κάτω από τις οποίες οι επισκέπτες βρίσκουν µια γκάµα 12 εκατοµµυρίων προϊόντων. Σήµερα η πλατφόρµα συνεργάζεται µε περισσότερα από 3.460 καταστήµατα, τα οποία προβάλλουν στην πλατφόρµα πάνω από 12 εκατ. προϊόντα.

Χριστιάννα Κούσιου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα