Search
εκπτώσεις

Πρεμιέρα για τις θερινές εκπτώσεις

152

Ξεκινούν σήμερα Δευτέρα και λήγουν το Σάββατο 31 Αυγούστου οι τακτικές θερινές εκπτώσεις.

Όπως ενημερώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 14 Ιουλίου 2019, με προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας 11:00 – 18:00.

Σύμφωνα με τον ΕΣΑ, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

· Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

· Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

· Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

· Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

· Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

· Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Την εβδομάδα που διανύσαμε η αγορά κινήθηκε με προσφορές που σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξαν και το 70% (σε καταστήματα ενδυμάτων), ωστόσο οι καταναλωτές δεν φάνηκε να συγκινούνται και αναλώθηκαν σε διερευνητικές βόλτες και σύγκριση τιμών προκειμένου να είναι ενημερωμένοι για τις εκπτώσεις που επίκεινται.

Πάντως, όπως λένε εκπρόσωποι των εμπόρων οι αλλεπάλληλες προσφορές που διενεργούν μεμονωμένες επιχειρήσεις και αλυσίδες ενδυμάτων προκαλούν αλαλούμ στην αγορά με αποτέλεσμα να δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός, με αμφίβολα αποτελέσματα. Δεν λείπει βέβαια και ο αντίλογος από κάποιους εμπόρους, που δείχνουν να κατανοούν τους συναδέλφους τους καθώς εκτιμούν πως σε μία ‘παγωμένη’ αγορά θα πρέπει να δοθούν «κίνητρα» στο αγοραστικό κοινό.

Ήδη από τις προηγούμενες ημέρες οι αλυσίδες ενδυμάτων και καλλυντικών ξεκίνησαν μία σειρά προωθητικών ενεργειών αποστέλλοντας sms, μηνύματα μέσω viber, αλλά και e-mails προκειμένου να ενημερώσουν το καταναλωτικό κοινό για τις προσφορές αλλά και για τις εκπτώσεις που ξεκινούν.

Χριστιάννα Κούσιου

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *