back to top
17.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

17.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Χάρης Θεοχάρης στον Αθήνα 9,84: “ Αν κάποιος ξεπούλησε δημόσια περιουσία δεν είμαστε εμείς, γιατί εμείς υλοποιούμε τις δεσμεύσεις που φέρουν τις υπογραφές των κυρίων Τσίπρα και Τσακαλώτου. Πάει πολύ να μας κουνάνε το δάχτυλο”.

Διαβάστε επίσης

Σκληρή κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ για τα περί ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, άσκησε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στον Αθήνα 9,84 και τον Αρη Τόλιο . Όπως είπε “ αν κάποιος ξεπούλησε δημόσια περιουσία δεν είμαστε εμείς, γιατί εμείς υλοποιούμε τις δεσμεύσεις που φέρουν τις υπογραφές των κυρίων Τσίπρα και Τσακαλώτου. Πάει πολύ να μας κουνάνε το δάχτυλο. Αρκετά με την υποκριτική σκιαμαχία, εμείς κλείνουμε υποχρεώσεις υλοποιώντας τις με βέλτιστο τρόπο”.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

“Η ανάπτυξη έρχεται όταν κεφάλαια της χώρας , που βρίσκονται εν υπνώσει μπαίνουν στην παραγωγική διαδικασία και δημιουργούν πλούτο. Το είδαμε με τα περιφερειακά αεροδρόμια ,πως γίνονται επενδύσεις , πως μεταμορφώνονται και πως οδηγούν σε αύξηση της επιβατικής κίνησης. Θα το δούμε και με τις υπόλοιπες αποκρατικοποιήσεις . Η συζήτηση περί πουλήματος δημόσιας περιουσίας έκλεισε με την περίπτωση των ΕΛΠΕ .Ένα διαμάντι που έχει η χώρα μας , αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα αζήτητα. Παίρνουμε την αξία που έχει η χώρα και την καταστρέφουμε και μετά ” κουνάμε το δάκτυλο ” για τις κινήσεις που γίνονται”

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ “ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ”

“Αυτή τη στιγμή ο διεθνής αερολιμένας με τα υψηλά τέλη έχει μια σημαντική αύξηση των τουριστών και αυτό το αναγνωρίζουμε . Μέσα στο καλοκαίρι , αποτελούν σημαντικά θέματα η αυξημένη κίνηση και τα προβλήματα που προκύπτουν από τις καθυστερήσεις πτήσεων . Συμφωνώ με την πρακτική της προηγούμενης κυβέρνησης , η οποία θέλησε να μεγιστοποιήσει το τίμημα το οποίο θα έπαιρνε με την επέκταση .Γιατί η απόφαση για τα τέλη πάρθηκε όταν επεκτάθηκε η σύμβαση με το αεροδρόμιο. Θέλησε λοιπόν να μεγιστοποιήσει το τίμημα, χωρίς να μπει στον έλεγχο της τιμολογιακής πολιτικής . Αυτό είναι μια μεθοδολογία που μπορεί κάποιος να την κατακρίνει. Εμείς μιλάμε συνεχώς με τους παραχωρησιούχους των αεροδρομίων, ώστε να υπάρχουν ελκυστικά πακέτα που θα βελτιώσουν τον τουρισμό μας. Αυτή τη στιγμή η Fraport και τέσσερις αεροπορικές εταιρείες στη Θεσσαλονίκη έχουν κερδίσει από αυτή την τιμολογιακή πολιτική .Δίνουν έκπτωση 50% ,όταν μπαίνει μια νέα πτήση είτε για 12 μήνες ,δίνει έκπτωση στα τέλη του χειμώνα ,είτε όταν μια καλοκαιρινή πτήση επεκτείνεται και το χειμώνα.

ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΡΙΝΕΣ

“Η παραχώρηση της μαρίνας της Χίου ( 8-8-2019) ήταν η πρώτη συμφωνία που υπεγράφη πολύ γρήγορα . Η επόμενη θα είναι για την παραχώρηση της μαρίνας του Αλίμου . Τώρα στη ΔΕΘ είχα την ευκαιρία να δώ και να συνομιλήσω για την μαρίνα της Αρετσούς ,όπου θα μπορούσε να γίνει μια επιτυχημένη επενδυτική διαδικασία αξιοποίησης” υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.  Και πρόσθεσε : “Στην περίπτωση της Αφάντου Ρόδου ,τις προηγούμενες ημέρες συναντήθηκα με τον επενδυτή τον κύριο Αγγελιάδη , ο οποίος δεν θεωρεί πια , ότι υπάρχει κάποιο εμπόδιο για να προχωρήσει η διαδικασία .Ουσιαστικά μπαίνει στο επόμενο στάδιο , που είναι οι χρηματοδότες και ο τρόπος που θα εφαρμοστούν τα επενδυτικά σχέδια”.

Όπως σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού “Δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή έργα τα οποία “κολλάνε” γραφειοκρατικά, με την έννοια ότι υπάρχει πολιτική απραξία . Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι διαδικασίες γίνονται με τον ταχύτερο τρόπο . Για αυτό το υπουργείο Ανάπτυξης έφερε προς διαβούλευση ένα νέο νομοσχέδιο , το οποίο βελτιώνει και διαδικαστικά τον τρόπο με τον οποίο αδειοδοτούνται όλα αυτά π.χ κάνει λόγο για παράπτωμα την αδικαιολόγητη καθυστέρηση ενός έργου”.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

“Τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα, έχουμε αύξηση του τουρισμού και τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Στις περιοχές όπου ανέκυψαν ζητήματα και ενεργοποιηθήκαμε, όπως Χαλκιδική ,Σαμοθράκη ,φαίνεται ότι απέδωσαν οι καμπάνιες και οι προσπάθειες μας ,καθώς υπήρξε σημαντική αύξηση τουριστών .
Σε επίπεδο τακτικών κινήσεων κάνουμε διάφορες κινήσεις και θα συνεχίσουμε την επόμενη χρονιά ,ώστε να βελτιώνουμε την κατάσταση. Οι υποδομές μακροπρόθεσμα πρέπει να συμβαδίζουν με την τουριστική ανάπτυξη ,για αυτό φτιάχνουμε το στρατηγικό σχέδιο 10ετίας για τον τουρισμό “.

ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ

“Θέλουμε η κρουαζιέρα να επεκταθεί , να έχουμε και νέους προορισμούς .Η κρουαζιέρα θεωρούμε ότι έχει θετική συμβολή ,με διπλό ρόλο ,στο ελληνικό τουριστικό προϊόν . Έρχονται φιλοξενούμενοι και ξοδεύουν χρήματα ,αλλά κυρίως διαφημίζεται η χώρα μας .Σύμφωνα με μελέτες το 25% των τουριστών επιστρέφει στον τόπο που επισκέφθηκε σε κρουαζιέρα” κατέληξε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +

spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα