Search

Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης στον Αθήνα 9.84: «Θα ενισχυθεί,μέσω διαγωνισμού, ο στόλος των αστικών λεωφορείων. Είχαμε, θεωρητικά, 1.700 οχήματα, κυκλοφορούσαν 850 και ήδη φτάσαμε στα 1.100»

292

Στον εξορθολογισμό των Συγκοινωνιών, την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, τη λειτουργία των ΚΤΕΟ και τα τέλη κυκλοφορίας, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, μιλώντας  στον Αθήνα 9.84 και τη Νόνη Καραγιάννη.

Αναλυτικά:

*ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Ο κ Κεφαλογιάννης  έκανε λόγο  για συνεργασία με τον ΟΑΣΑ στην Αθήνα, όπως και με τον ΟΑΣΘ στη Θεσ/νίκη ώστε να κυκλοφορούν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους.  Οπως είπε «ο  στόλος του ΟΑΣΑ ήταν θεωρητικώς γύρω 1.700 οχήματα, αλλά στους δρόμους βρίσκονταν  850. Πλέον αυτός ο αριθμός έχει φτάσει τα 1050 – 1100 λεωφορεία.»

Τα  αίτια ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού, τα απέδωσε σε συνδυασμό προβλημάτων, όπως το γερασμένο στόλο του ΟΑΣΑ και την έλλειψη οδηγών. Προανήγγειλε πλάνο αντικατάστασης των λεωφορείων  των Αστικών Συγκοινωνιών  μέσω  διαγωνισμού, όπως και διαδικασία δευτεροβάθμιου ελέγχου για περίπου 500 οδηγούς, οι οποίοι για λόγους υγείας είχαν βρεθεί σε άλλες θέσεις.  Επισήμανε ακόμα την επιστροφή  50  οδηγών, αποσπασμένων σε πολιτικά κόμματα ή σε βουλευτές, οι οποίοι δεν εξελέγησαν, ενώ  μίλησε για πρόγραμμα εξορθολογισμού του ΟΑΣΑ -σε συνεργασία με τη διοίκησή του- στην κατεύθυνση ενίσχυσης του προσωπικού, αλλά και στο κομμάτι αντικατάστασης του στόλου των οχημάτων. Ο υφυπουργός Μεταφορών είπε ότι  «Μέσα στο επόμενο 6μηνο θέλουμε να έχει βγει στον αέρα ο διαγωνισμός, προκειμένου  σε περίπου 18 μήνες από τώρα να μπορούμε να παραλαμβάνουμε λεωφορεία”.

ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:

Διαβεβαίωσε ότι τα τέλη κυκλοφορίας  θα παραμείνουν για φέτος στα ίδια επίπεδα,  εξηγώντας ωστόσο ότι βάσει ευρωπαϊκής οδηγίας είναι υποχρεωτική η σύνδεσή τους με τις εκπομπές ρύπων. «Κάναμε τιτάνιο αγώνα με τον κ Καραμανλή  προκειμένου να μην υπάρξουν αυξήσεις το 2019  και για του χρόνου επεξεργαζόμαστε  ένα σχέδιο ώστε  να οδηγηθούμε σε μια μετάβαση που να είναι η καλύτερη δυνατή λύση για τους καταναλωτές”.

ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΤΕΟ:

Ο κ Κεφαλογιάννης σημείωσε ότι  είχαν πολλά προβλήματα και  υπογράμμισε ότι » γίνεται προσπάθεια να τα αντιμετωπίσουμε μέσω και της  διασύνδεσης των βάσεων δεδομένων, ώστε οι καταναλωτές να απολαμβάνουν των υπηρεσιών που χρειάζονται  και να προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον.»

 

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *