Search

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος στον Αθήνα 9,84 : » Προχωράμε σε νέες υπηρεσίες με ψηφιακή στρατηγική. Στόχος μας η χρήση των τραπεζικών καρτών αντί εισιτηρίων”

231

“Προχωράμε σε νέες υπηρεσίες με ψηφιακή στρατηγική, Στόχος μας η χρήση των τραπεζικών καρτών αντί εισιτηρίων” δήλωσε στον Αθήνα 9,84 ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος ,στη νέα έρευνα για τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας ,που παρουσίασε ο δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός της πρωτεύουσας. Μιλώντας στις Ελευθερία Κουμάντου και Ελεονώρα Ορφανίδου ο κ. Αθανασόπουλος, επισήμανε ότι ανάμεσα στις προτεραιότητες είναι και οι διαλειτουργικές γραμμές, δηλαδή η σύνδεση λεωφορείων και τρόλεϊ με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως είναι το μετρό και το τρένο.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

«Η γενικότερη στρατηγική του ΟΑΣΑ είναι να κάνουμε περισσότερο διαλειτουργικές τις λεωφορειακές γραμμές , με τα μέσα σταθερής τροχιάς και αναφέρομαι στο μετρό και το τραμ. Αυτή είναι μια πρακτική που ακολουθείται ευρέως σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ,εφόσον υπάρχουν μέσα σταθερής τροχιάς. Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ λειτουργούν ως τροφοδοτικά προς αυτές τις γραμμές» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος . Όπως επισήμανε «ο στόχος και η προτεραιότητα που βάζουμε είναι να ενισχύσουμε την αξιοπιστία της εκτέλεσης των δρομολογίων, λαμβάνοντας υπόψιν τους διαθέσιμους πόρους σε οχήματα και σε ανθρώπινο δυναμικό» .

Ερωτηθείς αν για την εφαρμογή του σχεδίου έχουν ληφθεί υπόψιν οι βασικές δομές που πρέπει να έχουν αναπτυχθεί ,ώστε να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό ο κ. Αθανασόπουλος δήλωσε :»Χρειάζεται χρόνος προκειμένου το επιβατικό κοινό να προσαρμοστεί σε μια αλλαγή .Χρειάζεται χρόνος και από την πλευρά του ΟΑΣΑ, προκειμένου να δούμε αν χρειάζονται κάποιες τροποποιήσεις ,ώστε να τις υλοποιήσουμε» .

*ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

«Ο ΟΑΣΑ έχει υλοποιήσει δυο πολύ σύνθετα και τεχνολογικά προηγμένα έργα. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο ,το οποίο άλλαξε- εν πολλοίς- τον τρόπο λειτουργίας του Οργανισμού και έχει αυξήσει και τα έσοδα. Και η τηλεματική ,οι «έξυπνες» στάσεις και ο εξοπλισμός που υπάρχει μέσα στο λεωφορείο ,καθώς επίσης και η εφαρμογή στο κινητό. Είναι δύο έργα ,τα οποία άλλαξαν την εικόνα του Οργανισμού και είναι μια καλή βάση ,ώστε να προχωρήσουμε σε νέες υπηρεσίες ,σε νέες δυνατότητες για τον επιβάτη ,υλοποιώντας μια ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική ,που θα περιλαμβάνει το WiFi ,είτε στις στάσεις ,είτε στα οχήματα ,της χρήσης των τραπεζικών καρτών αντί εισιτηρίου» κατέληξε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος .

 

Print Friendly, PDF & Email

More from my site




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *