back to top
19.5 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

19.5 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Σε πάνω από 7.000 ερωτήματα απάντησε τον Σεπτέμβριο το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ για τις ρυθμίσεις

Διαβάστε επίσης

Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων,από το Μάιο έως τις 6/10/2019.

Μόνο το Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητατων οποίων μέσω τουτηλεφωνικούκέντρου.

Από το σύνολο των αιτημάτων εξυπηρέτησης, που έχει δεχθεί το ΚΕΦ από την αρχή της χρονιάς στη θεματική κατηγορία των Ρυθμίσεων (25.529 αιτήματα), το 80,47% των προέρχονται από το Τηλεφωνικό Κέντρο. Από αυτά, μόλιςτο 2,50% χρειάστηκε να προωθηθεί στο 3ο επίπεδο, δηλαδή στην ειδική ομάδα προγραμματιστών και εφοριακών, για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Η μηνιαία κατανομή των αιτημάτων ανά επίπεδο επίλυσης έχει ως εξής:

Από τον Φεβρουάριο 2018 το ΚΕΦ καταγράφει και αξιολογεί την ικανοποίηση των φορολογουμένων που επικοινωνούν τηλεφωνικά με αυτό, με υψηλό ποσοστό ικανοποίησηςτόσο ως προς την επίλυση των αιτημάτων τους όσο και ως προς τη συμπεριφορά των Εκπροσώπων Εξυπηρέτησής του.

Συγκεκριμένα, από 21/2/2018 έως 4/10/2019 έχουν απαντήσει στην Έρευνα Ικανοποίησης (που πραγματοποιείται δειγματοληπτικά μετά το πέρας της τηλεφωνικής κλήσης) 9.502 φορολογούμενοι εκ των οποίων δηλώνουν ικανοποιημένοι (πλήρως και πολύ) το 82% με την επάρκεια της απάντησης που έλαβε, το81% με την επίλυση του προβλήματός του και το 91% με τη συμπεριφορά του Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης του ΚΕΦ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα