Search

ΝΙΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (ΔΣ ΟΑΣΑ) ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΑ 9.84: «Περιμένουμε νέα οχήματα, ενισχύεται η συχνότητα των δρομολογίων, έρχονται «έξυπνες στάσεις» και εκτός κέντρου»

302

2020/01/07

Για τα προβλήματα στις μετακινήσεις των πολιτών με τις Αστικές Συγκοινωνίες, και τις προοπτικές εκσυγχρονισμού και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών στους πολίτες, μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος, στον Αθήνα 9.84

*ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Χαρακτήρισε δύσκολη την περασμένη δεκαετία για τα Αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λόγω της αποεπένδυσης, δεδομένης της κρίσης, μίλησε για προσπάθεια βελτίωσης της κατάστασης με τους υπάρχοντες πόρους, ενώ προανήγγειλε ανανέωση του υπάρχοντος στόλου.

«Εχει ανακοινωθεί και το περιμένουμε διότι θα λύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα. Οταν αναλάβαμε, τα μισά λεωφορεία ήταν στα αμαξοστάσια λόγω παλαιότητας και τα εξαρτήματά τους τα χρησιμοποιούσαμε ως ανταλλακτικά για όσα ήταν σε λειτουργία. Τώρα κινούνται 1100 οχήματα, ενώ το καλοκαίρι 900 και αυτά τα επιπλέον 200 λεωφορεία κερδήθηκαν με ένα εντατικό πρόγραμμα ανάταξης και συντήρησης του Οργανισμού. Χαρακτηριστικό μιας τάξης μεγέθους είναι ότι την προηγούμενη δεκαετία , σε μιαν Αθήνα με διαφορετικές ανάγκες, ο ΟΑΣΑ διέθετε 1500 με 1700 οχήματα. Δεν μπορούμε όμως να βάλουμε τον ΟΑΣΑ στον καταψύκτη και να περιμένουμε τα νέα λεωφορεία για να αποκτήσουμε καλύτερες συγκοινωνίες» «είπε ο κ Αθανασόπουλος

*ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ και ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΧΝΩΝ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΜΜ

Οπως εξήγησε από τον Σεπτέμβριο, τροποποιούνται γραμμές με γνώμονα τη βελτίωση της λειτουργικότητάς τους, προκειμένου να γίνονται τροφοδοτικές στα μέσα σταθερής τροχιάς, με ταυτόχρονη ενίσχυση της συχνότητας.
«Πρέπει να ξέρουμε όμως ότι σε όλες τις ευρωπαικές πρωτεύουσες ισχύει η αρχή της διαλειτουργικότητας. Αυτό σημαίνει ότι ένας οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών δεν μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες, χωρίς μετεπιβίβαση. Τα μέσα συλλειτουργούν και διαλειτουργούν ώστε να έχουμε ένα αποδοτικό σύστημα. Θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε να κάνουμε αποδοτικό συνδυασμό των Μέσων Μεταφοράς.»

*ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ χαρακτήρισε σημαντικό το έργο της τηλεματικής για την ενημέρωση των πολιτών σε σχέση με τον χρόνο άφιξης του λεωφορείου και την αναμονή, προαναγγέλλοντας επέκτασή του μέτρου και εκτός του κέντρου της Αθήνας. «Εχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης και εντός του 2020 φιλοδοξούμε να εγκαταστήσουμε τουλάχιστον 500 έξυπνες στάσεις σε διάφορες περιοχές» σημείωσε, επισημαίνοντας εμφατικά πως το σύστημα των οδικών συγκοινωνιών είναι ένα ζωντανό σύστημα που επιβάλλει τη βελτίωσή του.

*ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΛΩΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΙΧ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Ο κ Αθανασόπουλος συνέδεσε -σε μεγάλο βαθμό- την αξιοπιστία των δρομολογίων του ΟΑΣΑ με τη μη τήρηση των λεωφορειολωρίδων από ιχ και άλλα οχήματα, διότι οι αφίξεις δεν είναι εφικτό να γίνονται στην προγραμματισμένη ώρα. «Προχωρήσαμε σε δράσεις διαγραμμίσεων, σε ηλεκτρονική παρακολούθηση μεγάλων τμημάτων κεντρικών αρτηριών μέσω καμερών και στην επιβολή προστίμων, για να γίνει αυτό αντιληπτό» υπογράμμισε απευθύνοντας έκκληση για πειθαρχία στους οδηγούς.

Ο κ Αθανασόπουλος, μιλώντας στο Γιάννη Λαβράνο και την Γαλάτεια Καρακατσάνη, δεν απέκλεισε επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των Αστικών Συγκοινωνιών, όπως στο ΜΕΤΡΟ.

*ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΔΙΑΦΥΓΗ

Παραδέχθηκε μεγαλύτερη απώλεια εσόδων για τον ΟΑΣΑ λόγω της ανυπαρξίας ηλεκτρονικών πυλών απ ό,τι για το ΜΕΤΡΟ και επισήμανε την ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων .

*ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ

Αναφέρθηκε στην προσπάθεια να ανοίξουν επιπλέον εκδοτήρια ώστε να αντιμετωπισθούν οι ουρές αναμονής για αγορά και φόρτιση καρτών.

*ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Οπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ είναι στο σχεδιασμό του Οργανισμού η προοπτική προμήθειας εισητηρίων μέσω χρέωσης της πιστωτικής κάρτας των κατόχων. «Λίγες ευρωπαικές χώρες βρίσκονται στην προνομιακή θέση να το προσφέρουν στο επιβατικό κοινό τους. Θα προηγηθεί το ΜΕΤΡΟ και θα ακολουθήσουν τα άλλα ΜΜΜ. Η λογική μας είναι για μια ολιστική προσέγγιση, να το παρέχουμε σε όλα τα μέσα αστικής μεταφοράς.
Είναι καιρός να σηκώσουμε τα μανίκια και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ώστε να μας επιλέγει όχι μόνο από ανάγκη, αλλά και από επιλογή.» κατέληξε ο κ Αθανασόπουλος.

ΑΘΗΝΑ 9.84» – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *