Search

Καμπάνια ευαισθητοποίησης για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα στην Κυψέλη

422
Δυο έφηβοι από την Κυψέλη σχεδιάζουν μία διαφορετική online καμπάνια (μέσω Instagram) για το δικαίωμα στην έκφραση φύλου και την ελεύθερη επιλογή σεξουαλικού προσανατολισμού. Η καμπάνια θα τρέξει σε 2 στάδια, ξεκινώντας από τις 17 Φεβρουαρίου.

Εκδήλωση στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης

Ένα pop up event στις 15 Φεβρουαρίου θα σηματοδοτήσει την έναρξη της καμπάνιας όπου παρέες εφήβων με διαφορετικά backgrounds θα συναντηθούν στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης γιορτάζοντας την ελευθερία στην έκφραση φύλου με μουσική, arty workshops γύρω από τη θεματική και πολλά άλλα.

Έρευνα στην γειτονιά της Κυψέλης

Η ομάδα του Impact Hub Athens και του Λόγου Παίγνιον, ύστερα από in situ έρευνα στην γειτονιά της Κυψέλης, παρατήρησε ρατσιστικές αντιλήψεις και συμπεριφορές ανάμεσα σε νέους ηλικίας 16-20 χρονών απέναντι στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, γεγονός που καθιστά σαφή την αδυναμία κατανόησης στο δικαίωμα για ελεύθερη έκφραση αλλά και την αγάπη ανεξάρτητα από το φύλο. Παράλληλα διερευνώνται όλα τα πιθανά σενάρια που τροφοδοτούν τις ομοφοβικές θέσεις και κατ επέκταση τη διαστρεβλωμένη αντίληψη γύρω από πρακτικές, εκφράσεις και ανθρώπινες τάσεις και εμπνέονται πρωτότυπους τρόπους αντιμετώπισης μέσα από δυνατά visuals και λέξεις.

2 έφηβοι «Πρεσβευτές της  Αλλαγής»

Ο Φαρχάντ (18 ετών) & η Πηγή (15 χρονών), μέλη του κέντρου υποστήριξης παιδιών και εφήβων Streetlights στην Κυψέλη, γίνονται «Πρεσβευτές της  Αλλαγής» (Ambassadors of Change) και με εργαλείο το Instagram επιλέγουν να «θίξουν» ένα ευαίσθητο κοινωνικό ζήτημα. Αγγίζοντας το θέμα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, οι 2 έφηβοι επιχειρούν να περιορίσουν τη ρητορική μίσους (hate speech) και να ενισχύσουν την ανεκτικότητα ως προς την ελεύθερη έκφραση αγάπης και σεξουαλικού προσανατολισμού.

Game Changer

Η καμπάνια θα τρέξει στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Game Changer, ενώ μέσω του ίδιου προγράμματος σχεδιάζονται καμπάνιες για την αντιμετώπιση κοινωνικών ζητημάτων στην Γαλλία και στην Πολωνία με συντονιστή την Techsoup Ευρώπης. 

To Game Changer αξιοποιεί δημοφιλή κοινωνικά μέσα και ερευνητικές πηγές για την προώθηση της ανεκτικότητας, την αποφυγή ρητορικής μίσους και την κατανόηση ανάμεσα στους νέους της Ευρώπης αγγίζοντας κοινωνικά ζητήματα της εποχής.

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *