Search

Τραμ: Μετά από 16 μήνες η ΣΤΑΣΥ επιθεωρεί την υπόγεια κοίτη του Ιλισού

307

Χρειάστηκε να περάσουν 16 ολόκληροι μήνες, από τη μέρα που σταμάτησαν τα δρομολόγια του Τραμ στο τμήμα Σύνταγμα-Κασομούλη, για να προχωρήσει η ΣΤΑΣΥ σε κάποια κίνηση προκειμένου να εκτιμηθεί το πρόβλημα στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού προκειμένου να βρεθεί μία λύση ώστε να κυκλοφορήσουν ξανά οι συρμοί του Τραμ σε όλο το δίκτυο.

Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά τη μετατροπή του σταθμού Κασομούλη σε τερματικό σταθμό, η ΣΤΑΣΥ αποφάσισε να κινηθεί στην κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Athens Transport, η διοίκηση της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ ανέθεσε σε πολιτικό μηχανικό την επιθεώρηση του «προβληματικού» τμήματος της υπόγειας κοίτης του Ιλισού, στο τμήμα που βρίσκεται κάτω από τις γραμμές του Τραμ. Η επιθεώρηση και η αποτύπωση των βλαβών θα γίνει συνοδεία προσωπικού της ΣΤΑΣΥ και το κόστος για την εταιρεία θα αγγίξει τα 5.000 ευρώ.

Από τα αποτελέσματα του ελέγχου θα εξαρτηθεί το αν θα ανοίξει άμεσα το κλειστό τμήμα του Τραμ, όπως είχε δεσμευθεί η νυν πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ή αν θα παραμείνει κλειστό μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες επισκευών.

Υπενθυμίζεται ότι το τμήμα Σύνταγμα-Κασομούλη του Τραμ έκλεισε την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018. Είχε προηγηθεί έκτακτη συνέντευξη Τύπου του τότε υπουργού Χρήστου Σπίρτζη και της τέως περιφερειάρχου Αττικής Ρένας Δούρου, οι οποίοι είχαν ανακοινώσει την προσωρινή αναστολή των δρομολογίων στο εν λόγω τμήμα για λόγους ασφαλείας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού που παρουσίαζε σοβαρές ζημιές,

Ο κ. Σπίρτζης μάλιστα είχε αναφέρει ότι την αποκατάσταση των ζημιών θα αναλάμβανε η ΕΥΔΑΠ, ως υπεύθυνη των έργων στην υπόγεια κοίτη.

Ωστόσο έως σήμερα δεν πραγματοποιήθηκε καμία εργασία στην κοίτη του Ιλισού ενώ παράλληλα δεν απαγορεύτηκε η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στο δίκτυο πλησίον των γραμμών, πολλά εκ των οποίων είναι εξίσου ογκώδη και παραπλήσιου βάρους με τα βαγόνια του Τραμ.

Πριν τις εκλογές μάλιστα διέρρευσε κυβερνητικό σχέδιο για αποκάλυψη της κοίτης του Ιλισού από το ΕΜΣΤ μέχρι το Παναθηναϊκό Στάδιο, παράλληλα με την μετατόπιση των γραμμών του Τραμ, αλλάζοντας εντελώς τον κυκλοφοριακό χάρτη της πρωτεύουσας. Όμως, με την κυβερνητική αλλαγή το σχέδιο δεν προχώρησε λόγω τεράστιου κόστους.

Ισίδωρος Ρούσσος

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *