back to top
18 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

18 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Ο Αθήνα 9.84 γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου – Αλλαγές στο πρόγραμμα με φωνές που αγαπήσαμε

Διαβάστε επίσης

Την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου γιορτάζει την Πέμπτη ο Αθήνα 9.84, τροποποιώντας το πρόγραμμά του. Φωνές που αγαπήσαμε, εκπομπές που μας μεγάλωσαν ή μας συγκίνησαν, τραγούδια που πρωτακούσαμε και συνδέσαμε τη ζωή μας μαζί τους, όλα έχουν θέση στο σημερινό πρόγραμμα.

Κάθε εκπομπή προσεγγίζει το Μέσο με το δικό της τρόπο, ενημερωτικό ή …συναισθηματικό: οι ακροαματικότητες και τα κριτήρια ακρόασης, οι νέες τεχνολογίες, τα δίκτυα αλλά και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, οι αφιερώσεις και η μουσική, οι φωνές της εφηβείας και του πρώτου έρωτα, οι προσωπικές μνήμες, η μουσική βιομηχανία, οι συνήθειες που άλλαξαν ή δε θα αλλάξουν ποτέ.

Στο τέλος κάθε δελτίου ειδήσεων θα μεταδίδουμε μια «προσωπική δήλωση» ανθρώπων που εκτιμούμε και αγαπάμε μέσα στα χρόνια αλλά και παλαιότερων συνεργατών του σταθμού. Όλοι απαντούν στην ερώτηση «Τι είναι για σας το Ραδιόφωνο;».

Ενδεικτικά και με αλφαβητική σειρά θα μας μιλήσουν οι:

Γιώργος Αφρουδάκης – Ελεάνα Βραχάλη – Ρέα Γαλανάκη – Σπύρος Γιαννιώτης -Πηγή Δεβετζή – Λένα Διβάνη – Μαρία Ευθυμίου- Λουκάς Καρυτινός- Γιώργος Κιμούλης – Σταμάτης Κραουνάκης -Γιώργος Κουμεντάκης – Στάθης Λιβαθηνός – Δημήτρης Λιγνάδης – Υρώ Μανέ – Μανόλης Μητσιάς – Αργύρης Μπακιρτζής – Γιώτα Νέγκα – Άγγελος Παπαδημητρίου – Ιωάννης Παπαπέτρου – Άννα Πατάκη -Τατιάνα Σπινάρη – Γιάννης Στάνκογλου – Γιώργος Χατζηπαύλου  – Κώστας Φορτούνης – Μάρθα Φριτζήλα.

Στις εκπομπές του πρώτου σταθμού της ελεύθερης ραδιοφωνίας θα μιλήσουν παλιοί συνεργάτες, δημοσιογράφοι και άνθρωποι του ραδιοφώνου, ενώ μεταξύ 08:00 με 09:00 συνδεόμαστε με τον Κανάλι 1 του Πειραιά και στις 18:00 με το Μουσείο Γουλανδρή για μία δίωρη εορταστική μετάδοση.

Στην εκπομπή «Μια ημέρα στην Αθήνα» (06:00-07:00) ο Γιώργος Αποστολίδης μίλησε για το ραδιόφωνο με τον Βύρωνα Καρύδη, γνωστό από τη συνεργασία του με το BBC World Service, τον δημοσιογράφο Δημήτρη Κωνσταντάρα και τη συγγραφέα Έρη Ρίτσου. «Δεν μπορώ να φανταστώ έναν κόσμο χωρίς ραδιόφωνο», τόνισε ο δημοσιογράφος  Δημήτρης Κωνσταντάρας . «Το μεγαλύτερο ατού του ραδιοφώνου είναι η φωνή. Η φωνή, η γνώριμη, η οποία παραπέμπει σε μυρωδιές, σε αναμνήσεις, σε γνώσεις, σε εμπειρίες, σε σχόλια- πολλές φορές πικρόχολα, άλλες φορές καλόπιστα. Άρα λοιπόν, η φωνή και το ραδιόφωνο άρρηκτα συνδεδεμένα το ένα με το άλλο, δημιουργούν μία πραγματικότητα, η οποία δεν αλλάζει και δε θα αλλάξει ποτέ κι αυτό το πράγμα θα το παρατηρήσουν και θα τους συμβεί να ξαναγεννιέται μέσα τους η αγάπη προς το ραδιόφωνο, όταν αποφασίσουν να ακολουθήσουν έναν ραδιοφωνικό σταθμό, εμείς θα προτιμούσαμε τον δικό μας σταθμό, τον σταθμό της Αθήνας, τον Αθήνα 9.84, ο οποίος έχει κρατήσει τη φυσιογνωμία του. Εάν, λοιπόν, το κάνει αυτό κάποιος, αν δεθεί και πάλι με το ραδιόφωνο, θα διαπιστώσει πόσο μεγάλη είναι η γοητεία του και πόσο απαραίτητο θα του γίνει».

Το ραδιόφωνο είναι πιστός σύντροφος που δεν απαιτεί αποκλειστικότητα  σχολίασε η συγγραφέας Ερη Ρίτσου :«Το ραδιόφωνο είναι μια χρήσιμη κι ευχάριστη συντροφιά, που πληροφορεί, ενημερώνει και διασκεδάζει χωρίς να απαιτεί αποκλειστικότητα όπως η εικόνα. Σε συντροφεύει, δηλαδή, σαν καλός φίλος χωρίς να σου στερεί την ελευθερία σου κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Θεωρώ ότι το ραδιόφωνο είναι πιο φιλικό για μας, που θέλουμε να ενεργούμε κιόλας όχι απλώς να είμαστε παθητικοί δέκτες. Βέβαια, το ραδιόφωνο δημιουργεί εικόνες γιατί ο λόγος πάντα δημιουργεί εικόνες. Και οι μελωδίες, που πάντα υπάρχουν στις αναμνήσεις μας και τις έχουμε συνδέσει με ευχάριστες συνήθως στιγμές κι έτσι τις ανακτούμε. Δηλαδή, είναι ένα ερέθισμα ο ήχος για να ξανασκεφτείς πράγματα, γι’ αυτό λέω ότι το ραδιόφωνο έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα, χωρίς να σε δεσμεύει κι αυτό είναι το πολύ σημαντικό».

Για το αγαπημένο του μέσο μίλησε στην εκπομπή «Τώρα Δέσαμε» (08:00- 10:00) ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Τζούμας.

Ένας από τα «Κακά Παιδιά» του Ραδιοφώνου, ο Λάμπης Ταγματάρχης θυμήθηκε μαζί μας στην εκπομπή «Αθήνα Σήμερα» (10:00-12:00) τις ραδιοφωνικές του περιπέτειες, ενώ ο καθηγητής ΜΜΕ στο ΑΠΘ Βασίλης Βαμβακάς εξηγεί το πως αντιλαμβάνονται οι νέοι το ραδιόφωνο. «Θυμάμαι με νοσταλγία «Τα κακά παιδιά» και εκείνη την ηρωική εποχή...Ο Αθήνα 9.84 ήταν τότε το απόλυτο τρέντ.. Τον άκουγαν όλοι.. Ομως ακόμα και αν ήθελα να την ξεχάσω, δεν με αφήνουν φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι, που όταν και σήμερα με συναντούν, μου μιλούν για τότε. Για το δίδυμο με τον Θανάση Λάλα και τις φάρσες που κάναμε. Αρχικά, είχαμε καθένας την δική του εκπομπή τα Σαββατοκύριακα στον 9.84. Πρώτος εγώ με το «Σάββατο νάναι και ό,τι νάναι» και ακολουθούσε ο Θανάσης. Λέγαμε τα δικά μας, βάζαμε ωραίες μουσικές ώσπου κάποια στιγμή ο τότε διευθυντής Γιάννης Τζαννετάκος σκέφτηκε να μας ενώσει. Ετσι προέκυψαν τα «Κακά Παιδιά». Μια εκπομπή που μπουσούλησε, πήγε νηπιαγωγείο και δημοτικό στον 9.84, μετά Λύκειο και Πανεπιστήμιο στο Σκάι για να κλείσει την καριέρα της στον Αντ1».

Στην παρατήρηση της Νόνης Καραγιάννη ότι πολλά στοιχεία της, κυρίως οι πλάκες και οι φάρσες – είναι ορατά ως δάνεια και παραλλαγές σε πολλές σημερινές τηλεοπτικές εκπομπές, ο Λάμπης Ταγματάρχης συμφώνησε, μιλώντας για χειροτεχνία και αγάπη. «Το ραδιόφωνο ήταν και παραμένει χειροποίητο. Είναι ένα μαγικό, αδιαμεσολάβητο μέσο που σου επιτρέπει ν αναπτύξεις προσωπική σχέση με τους ακροατές. Μια σχέση που τη χρεώνεσαι καθ ολοκληρίαν. Η τηλεόραση είναι απρόσωπος μηχανισμός και η ευθύνη επιμερίζεται. Ομως, δουλεύαμε πολύ… Για μια εκπομπή δύο ωρών το Σαββατοκύριακο, εργαζόμασταν ολόκληρη την εβδομάδα. Δεν θα ξεχάσω την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Πήγαμε λοιπόν και με ένα μαγνητοφωνάκι καταγράψαμε τον ήχο από τα σφυριά που χτυπούσαν.. Αυτός ο ήχος ήταν ό,τι συγκινητικότερο έχω ζήσει. Ενα μικρό κομμάτι ιστορίας από το ένστικτο δύο παραγωγών -δημοσιογράφων»

Ο Γιάννης Τζαννετάκος, ο πρώτος γενικός διευθυντής του Αθήνα 9.84, μιλώντας την εκπομπή «Ντάμες Σπαθί» και στις Ελεονώρα Ορφανίδου και Ελευθερία Κουμάντου τόνισε ότι ο Σταθμός της Πόλης «ήταν και παραμένει ο κορυφαίος ελεύθερος ραδιοφωνικός σταθμός». Στην ίδια εκπομπή η δημοσιογράφος Ρένα Θεολογίδου θυμάται το πρώτο ραδιοφωνικό σήριαλ της Ελεύθερης Ραδιοφωνίας «Μείνε κοντά μου πολιτικοποιημένη».

Η Ρένα Θεολογίδου ήταν – και αυτή- στο πρώτο πλήρωμα του 9.84. Την συνοδεύουν πολλές επιτυχίες και πρωτιές. Ανάμεσά τους ένα σήριαλ με πολιτικές προεκτάσεις, δικής της έμπνευσης, το πρώτο στην ελεύθερη ραδιοφωνία, σε μια εποχή (1989-90) δύσκολη για τη σάτιρα και με την τήρηση ισορροπιών να αποτελεί καθημερινή άσκηση. «Τα πράγματα ήταν τότε αλλιώς, βραχυκυλωμένα. Μετά τον Εμφύλιο είχαμε την κυβέρνηση Ζολώτα με συγκυβέρνηση Δεξιάς Αριστεράς, ύστερα από δεκαετίες ασύλληπτων στερεοτύπων, που κατέρρευσαν με μιάς. Όπως το τείχος του Βερολίνου. Σε αυτό το πολιτικό κλίμα αποφασίστηκε η εκπομπή, που σατίριζε παλιότερες ραδιοφωνικές εκπομπές», λέει η ίδια.

«Η επιτυχία ήταν τόση που μας άκουγαν ακόμα και σε νοσοκομεία»

Όσο για τους ήρωες, ήταν ένας φτωχός δεξιός και μια πλούσια αριστερή, που τους υποδυόντουσαν ο αξέχαστος Μίμης Χρυσομάλλης και η Άννα Φόνσου, με συμπρωταγωνιστές τον Δημήτρη Καμπερίδη, την Τέτη Σχοινάκη και άλλους καλούς ηθοποιούς. «Δώσαμε έμφαση στο επιτελείο, τον σκηνοθέτη, στην παραγωγή ήταν η Ελεονώρα Ορφανίδου, στη μουσική επιμέλεια η Δέσποινα Κραουνάκη και διαδραματιζόντουσαν σκηνές απείρου κάλλους -μέσα στις τεχνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζαμε», θυμάται η Ρένα Θεολογίδου. Και σημειώνει «Βάση και αναφορά μας ήταν οι σαπουνόπερες και ραδιοφωνικά σήριαλ όπως το “Μικρή πικρή μου αγάπη” και το “Μείνε κοντά μου αγαπημένη” που έκαναν θραύση τη δεκαετία του 60 με πρωταγωνιστές τον Στέφανο Ληναίο και την Έλλη Φωτίου, σε μια εποχή χωρίς τηλεόραση και υπερπληροφόρηση. Αξίζει μάλιστα να πούμε ότι όλα αυτά έγιναν, για να προωθηθεί ένα καινούργιο -τότε-υπερπροιόν, το απορρυπαντικό TIDE. Εμπνευστές, οι κορυφαίοι Βαγγέλης Γκούφας και Μ. Καραγάτσης που δούλευαν για τα προς το ζην στην διαφημιστική ADEL. Η επιτυχία ήταν τόση που μας άκουγαν ακόμα και σε νοσοκομεία».

Χωμενίδης: «Το ραδιόφωνο είναι ένα παράθυρο στον κόσμο»

«Το ραδιόφωνο είναι από τα πιο ωραία πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου. Είναι ένα παράθυρο στον κόσμο», δήλωσε στον Αθήνα 9.84 και στον Αρη Τόλιο ο συγγραφέας και παλαιός συνεργάτης του σταθμού Χρήστος Χωμενίδης. Όπως συμπλήρωσε : «Θυμάμαι την ανάταση που νιώσαμε, όταν είχε ανοίξει το 1987 ο Αθήνα 9.84. Η μητέρα μου άκουγε καθημερινά τον σταθμό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του. Επίσης θυμάμαι έντονα μια εφηβική εικόνα. Τους παραγωγούς να έρχονται με τα δισκάκια τους και να βάζουν μουσική. Την εποχή του βινυλίου δεν την πολυπρόλαβα».

Νάνα Μούσχουρη: Από το ραδιόφωνο μάθαινα ξένα τραγούδια, χωρίς να μιλάω ξένες γλώσσες

Στον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη μίλησε ένας απο τους παγκόσμιους μύθους του τραγουδιού , η Νάνα Μούσχουρη για την οποία -όπως είπε- το ραδιόφωνο ήταν οδηγός. «Ο πατέρας μου ήταν μηχανικός κινηματογράφου και μου είχε φτιάξει ένα χειροποίητο ραδιόφωνο. Άκουγα όλες τις παγκόσμιες φυσιογνωμίες του τραγουδιού. Από το ραδιόφωνο μάθαινα ξένα τραγούδια , χωρίς να μιλάω ξένες γλώσσες» τόνισε η διάσημη Ελληνίδα ερμηνεύτρια.

Και πρόσθεσε : “Στην Ελλάδα το ραδιόφωνο ήταν πολύ σημαντικό . Όλα τα νέα τα μαθαίναμε από αυτό. Γράφτηκα στο Ωδείο και παράλληλα ξεκίνησα να πηγαίνω σε ραδιοφωνικές εκπομπές , στις οποίες τραγουδούσαν ζωντανά γνωστοί καλλιτέχνες της εποχής, όπως η Μαίρη Λίντα, ο Τόνυ Μαρούδας, ο Νίκος Γούναρης, αλλά και σε κυριακάτικες μουσικές εκδηλώσεις σε κινηματογράφους, όπου γίνονταν συναυλίες και διάφορα παιχνίδια. Έπαιζε, για παράδειγμα, ο Μίμης Πλέσσας ένα τραγούδι στο πιάνο κι έπρεπε να το μαντέψεις.Ύστερα σου έλεγε, «έλα να το τραγουδήσεις».

Σε ένα από αυτά τα ραδιοπαιχνίδια βρήκα τη μελωδία και ερμήνευσα το τραγούδι. Τους άρεσα. Κάποιος από το ραδιόφωνο μου είπε να δώσω εξετάσεις στη ραδιοφωνία, για να περάσω ως καλλιτέχνης και να τραγουδώ. Έδωσα εξετάσεις και δύο φορές απέτυχα. Τραγουδούσα ξένα τραγούδια . Ο Κώστας Γιαννίδης με συμβούλεψε να τραγουδήσω ελληνικά . Το έκανα και πέρασα -την τρίτη φορά- τις εξετάσεις. Σιγά – σιγά συμμετείχα σε εκπομπές και είχα συνεργασία με τον Μίμη Πλέσσα, ο οποίος και με ανακάλυψε στο ραδιόφωνο και με τον Μάνο Χατζηδάκη.` Το 1959 στο πρώτο φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού κέρδισα με το τραγούδι του Μίμη Πλέσσα ” Το Αστεράκι μου” .
Το 1960 συμμετείχα στο Φεστιβάλ της Βαρκελώνης και κατέκτησα το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Μεσογειακού Τραγουδιού με το τραγούδι «Ξύπνα αγάπη μου» του Κώστα Γιαννίδη. Η βράβευση αυτή αποτελεί και την αρχή της διεθνούς καριέρας μου, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν πουληθεί πάνω από 300.000.000 αντίτυπα δίσκων. Στη Βαρκελώνη με άκουσαν για πρώτη φορά ο Quincy Jones και ο Michel Legrand. Το 1962 ο σπουδαίος μουσικός της Τζαζ και κορυφαίος δισκογραφικός παραγωγός Quincy Jones ηχογραφεί τον πρώτο μου δίσκο με κλασσικά αμερικανικά τραγούδια , που έχει τίτλο: «The girl from Greece sings».

Για την γοητεία του ραδιοφώνου μίλησε ο στιχουργός, δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός Άρης Δαβαράκης, ο οποίος ήταν φιλοξενούμενος στην εκπομπή «Άλλα νέα» με την Έλενα Μπρέγιαννη. «Το αγαπάω πολύ το ραδιόφωνο, αυτή την ανοιχτή επικοινωνία που έχει. Όταν ήμουν παιδί νομιζα ότι ήταν οι τραγουδιστές μέσα στο τρανζιστοράκι» ενώ θυμήθηκε την εμπειρία του στο Τρίτο Πρόγραμμα. «Δεν φανταζόμουν ποτέ όταν ήμουν παιδί τι θα γίνω όταν μεγαλώσω, νόμιζα οτι θα γίνω σκηνοθέτης. Πάντα ήξερα ότι ήθελα να κάνω κάτι με τέχνη και επικοινωνία. Πολύ μεγάλο σχολείο και πανεπιστήμιο ήταν αυτά τα 4 χρόνια στο Τρίτο Πρόγραμμα. Εκεί έμαθα πολλά. Έχοντας κάνει αυτή τη θητεία με απόλυτη ελευθερία που με προσέλαβε στο τρίτο πρόγραμμα ο Μάνος Χατζιδάκις δεν υπήρχε καμία πολιτική παρέμβαση. Αυτό σταμάτησε το 1981 με το ΠΑΣΟΚ. Η απόλυτη ελευθερία του Τύπου υπήρχε έως το 1981 ακόμα και στα περιοδικά που έγραφα» ανέφερε.

Άρης Δαβαράκης: Αν έκανα σήμερα εκπομπή στον Αθήνα 9.84 θα ξεκινούσα από την πόλη

Ο κ. Δαβαράκης μίλησε και για τα χρόνια του στο ραδιόφωνο της Πρωτεύουσας. «’Εχω δουλέψει πολλά χρόνια στον Αθήνα 9.84 και πάντα είχε διαφορά από τους άλλους σταθμούς. Δεν κυνηγούσε ως πρώτο στόχο την δραχμή τότε και τώρα το ευρώ» είπε και πρόσθεσε «Αν έκανα σήμερα εκπομπή στον Αθήνα 9.84 θα ξεκινούσα από την πόλη. Να έχει σχέση με βόλτες στην πόλη. Περπατώντας στην πόλη αν μας χαμογελάσει ένας άγνωστος παίρνουμε θετική ενέργεια».

Από τις 18:00 έως τις 20:00 ο Αθήνα 9.84 συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ραδιοφώνου στο Μουσείο του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή με σύνδεση με το στούντιο που είχε στηθεί εκεί για την εορταστική εκπομπή της Αριστέας Γιάννου και της Λίλλυς Καρατζαφέρη.

Ξενοφώντας Ραράκος: Δεν υπάρχει η σχέση μεταξύ ακροατή και μουσικού παραγωγού όπως παλιά

«Για τα ελληνικά δεδομένα ο Αθήνα 9.84 άλλαξε τα δεδομένα της ιστορίας μέχρι να εμφανιστεί η τηλεόραση. Μπόρεσε ο Αθήνα 9.84 να επιβιώσει και άλλαξε την ιστορία. Έφερε μια καινούργια πνοή. Ήταν μια πολύ μεγάλη για εμένα ευκαιρία και την πορεία μου ότι βρέθηκα στον σταθμό και μοιραστήκαμε την νυχτερινή ζώνη 11-12 μετά τον Γιώργο Πολυχρονίου» δήλωσε στην εκπομπή «Περί επικαιρότητας και άλλων» και την Κατερίνα Παπαβασιλείου ο ραδιοφωνικός παραγωγός Ξενοφώντας Ραράκος. «Έγινε μερος της συνήθειας των Αθηναίων και είναι πάντα στην καρδιά μας και για εμένα προσωπικά σημαίνει πολλά περισσότερα πράγματα. Ήταν η πρώτη φορά της ελεύθερης ραδιοφωνίας και πολλοί που βρεθήκαμε δώσαμε κάτι που δεν ξέραμε τι ακριβώς είναι αυτό. Υπήρχε ελευθερία του λόγου και ελευθερία κινήσεων. Έφυγε από το πολύ στημένο. Τώρα έχουμε φτάσει σε μια άλλη άκρη» πρόσθεσε.

Ο κ. Ραράκος μίλησε και για το ραδιόφωνο σήμερα, επισημαίνοντας ότι έχει αλλάξει. «Πολλοί ακούνε από το αυτοκίνητο, ελάχιστοι βάζουν στο σπίτι ραδιόφωνο. Σήμερα ακούγονται τραγούδια με playlist και σκοπός είναι το ραδιόφωνο να είναι εμπορικό και να έχει απήχηση και διαφήμιση. Δεν υπάρχει η σχέση μεταξύ ακροατή και μουσικού παραγωγού όπως παλιά. Αυτή η σχέση άλλαξε από το 2010. Οι νεότεροι έχουν άλλους τρόπους επικοινωνίας».

«Για εμένα ραδιόφωνο σημαίνει όλη μου η ζωή γιατί και πριν να ασχοληθώ το άκουγα και όταν ασχολήθηκα επαγγελματικά το έκανα χωρίς να το είχα φανταστεί. Παρά τα μειονεκτήματα είναι ένα μέσω που σου κάνει παρέα, εξάπτει την φαντασία, είναι μοναδική συντροφιά και το ραδιόφωνο το έχεις παντού. Πιστεύω ότι το ραδιόφωνο δεν θα σβήσει επειδή μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου» είπε.

Στις 21:00 η Αριστέα Γιάννου φιλοξένησεστον Αθήνα 9.84 τον ραδιοφωνικό παραγωγό Ιωσήφ Καλαμαράκη, και στις 22:00 η Ελένη Σούρδη συνομίλησε με τον Γιώργο Πολυχρονίου, από τις πρώτες φωνές στο πρόγραμμα του Αθήνα 9.84.

Ο Στέλιος Χατζημιχαήλ επιστρέφει τα μεσάνυχτα στα παλιά του στέκια και στην εκπομπή «Νυχτερινά και ταξιδιάρικα» και συνομιλεί με την Δώρα Αποστόλου. Μαζί και η ραδιοφωνική παραγωγός Κατερίνα Ψιμοπούλου.

Αναλυτικά το πρόγραμμα

06:00 – 07:00: Γιώργος Αποστολίδης –συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό
07:00 – 08:00: Γιάννης Παπαγεωργίου – Ανδρέας Στάϊος (Digital Media)
08:00 – 09:00: Γιάννης Λαβράνος-Γαλάτεια Καρακατσάνη – live σύνδεση
με Κανάλι 1 του Πειραιά
09:00 – 10:00: Γιάννης Λαβράνος-Γαλάτεια Καρακατσάνη– Κωνσταντίνος
Τζούμας
10:00 – 11:00: Νόνη Καραγιάννη –Χριστίνα Πουλίδου, δημοσιογράφος-
συγγραφέας
11:00 – 12:00: Νόνη Καραγιάννη– Λάμπης Ταγματάρχης
12:00 – 13:00: Ελεωνόρα Ορφανίδου- Ελευθερία Κουμάντου, Γιάννης
Τζαννετάκος, Ρένα Θεολογίδου
13:00 – 14:00: Κώστας Ράπτης –αρχειακό υλικό
15:00 – 16:00: Άρης Τόλιος – Χρήστος Χωμενίδης
16:00 – 17:00: Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης – Νάνα Μούσχουρη
17:00 – 18:00: Έλενα Μπρέγιαννη – Άρης Δαβαράκης
18:00 – 20:00: Σύνδεση με Ίδρυμα Γουλανδρή: Αριστέα Γιάννου – Λίλλυ Καρατζαφέρη
20:00 – 21:00: Κατερίνα Παπαβασιλείου– Ξενοφών Ραράκος
21:00 – 22:00: Αριστέα Γιάννου– Ιωσήφ Καλαμαράκης
22:00 – 24:00: Ελένη Σούρδη – Γιώργος Πολυχρονίου
00:00 – 02:00: Δώρα Αποστόλου– Στέλιος Χατζημιχαήλ- Κατερίνα Ψιμοπούλου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα