Search

Novoville: «Τα παράπονα στον δήμαρχο»

539

Ονομάζεται novoville και είναι η δωρεάν εφαρμογή του δήμου Αθηναίων, μέσω της οποίας υλοποιείται το περίφημο… «τα παράπονα στον δήμαρχο».

Μέσω του app, οι Αθηναίοι μπορούν να επικοινωνούν άμεσα επί 24ωρου βάσεως με τον Δήμο και να στέλνουν πληροφορίες και φωτογραφίες από προβλήματα που εντοπίζουν, προκειμένου αυτά να αντιμετωπίζονται το συντομότερο δυνατόν από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Ο Δήμος Αθηναίων ενισχύει την ψηφιακή στρατηγική του και βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία και, κυρίως, την εξυπηρέτηση των πολιτών, με τη βοήθεια της Νovoville, της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης δήμου-δημότη. Οι δημότες της πρωτεύουσας έχουν «αγκαλιάσει» ήδη αυτή την εφαρμογή καθώς από τον μήνα Σεπτέμβριο του περασμένου έτους μέχρι σήμερα καταγράφονται επιπλέον για κάθε μήνα 2.300 μηνύματα πολιτών από το προηγούμενο διάστημα λειτουργίας της εφαρμογής», τόνισε στον Αθήνα 9.84 ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων Αλέξανδρος Τσιατσιάμης.

Ο κ. Τσιατσιάμης πρόσθεσε πως πρόκειται για ένα πολύτιμο «εργαλείο« στα χέρια των δημοτών καθώς « ο δημότης ή ο επισκέπτης της Αθήνας έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή».

Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα

Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

1. Επιλογή τοποθεσίας

2. Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

3. Προσθήκη φωτογραφίας

4. Αποστολή του αιτήματος στο δήμο

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής κινητών τηλεφώνων και της ιστοσελίδας του Δήμου. .

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android είτε μέσω της Web εφαρμογής στην ιστοσελίδα του δήμου Αθηναίων.

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου και ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του.

Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει «ζωντανή» ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο.Επίσης με την υπηρεσία Novoville οι δημότες μπορούν να απευθύνονται για όλα αυτά τα θέματα στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1595 αλλά και στο 210-5277000, επί 24ωρου βάσεως καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου.

Το μήνυμα του Κώστα Μπακογιάννη

Πρόσφατα, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης είχε απευθύνει και μήνυμα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς τους δημότες της Πρωτεύουσας για την εφαρμογή Νοvoville. Το μήνυμα του κ. Μπακογιάννη ήταν το εξής:

«Τα παράπονα σας στον Δήμαρχο. Έχουμε μία εφαρμογή που ονομάζεται Novoville, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε όλοι στα κινητά σας. Καταγράφετε τα προβλήματα, τα φωτογραφίζετε, μας τα στέλνετε. Κι εμείς με τη σειρά μας προσπαθούμε να ανταποκριθούμε όσο γίνεται πιο γρήγορα, όσο γίνεται πιο άμεσα. Βοηθήστε μας για να αλλάξουμε την πόλη».

Κώστας Κορέλης

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *