Search

«Σύγχυση» με τη λειτουργία των ΚΕΠ

246

Σύγχυση επικρατεί με τον έκτακτο τρόπο λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) καθώς αρκετοί πολίτες δεν έχουν, ακόμα, εξοικειωθεί με αυτόν.

Από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου έγινε γνωστό ότι η εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ θα γίνεται είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά, ενώ όταν διαπιστώνεται ότι χρειάζεται φυσική παρουσία, κλείνεται ραντεβού.

Ωστόσο, παρά τις θυροκολημένες (και ηλεκτρονικές) ανακοινώσεις για το νέο αυτό τρόπο λειτουργίας, πολίτες προσέρχονται στα ΚΕΠ και, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, ορισμένοι «απαιτούν» να εξυπηρετηθούν.

Αποτέλεσμα αυτής της «σύγχυσης» είναι να υπάρχει κόσμος απ’ έξω, χωρίς να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας και μάλιστα σε ορισμένα ΚΕΠ, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο αποφυγής του συνωστισμού.

Ένα ακόμα μέτρο, παράλληλα, που έχει παρθεί και δημιουργεί μεγαλύτερο συνωστισμό και «σύγχυση», είναι η «μεταφορά» των μικρότερων ΚΕΠ, στα κεντρικά των Δήμων. Έτσι, ο κόσμος δεν… μοιράζεται σε επί μέρους ΚΕΠ ανά περιοχή, αλλά συγκεντρώνεται στο κεντρικό ή στα κεντρικά της κάθε περιοχής. Μέρα με τη μέρα, βέβαια, η κατάσταση αμβλύνεται.

Παρ’ όλα αυτά όμως, οι εργαζόμενοι με επιστολή τους προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, λένε «θεωρούμε ότι τα ΚΕΠ, οι εργαζόμενοι και οι πολίτες που προσέρχονται σε αυτά, βρίσκονται εγκαταλειμμένοι στη μοίρα τους και θα αποτελέσουν πολύ σύντομα εστία διάδοσης της λοίμωξης CoViD-19, αν δεν ληφθούν δραστικά μέτρα άμεσα. Όπως γνωρίζετε τα ΚΕΠ είναι από τις κατ’ εξοχήν υπηρεσίες συνάθροισης κοινού με εξαιρετικά μεγάλη επισκεψιμότητα. Κι ενώ, μετά το κλείσιμο των σχολείων και τη χορήγηση ειδικών αδειών σε γονείς, διάφοροι οργανισμοί και υπηρεσίες, αναστέλλουν την εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία πολιτών για διαδικασίες τους εν όλω ή εν μέρει (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, Δ/νσεις Αλλοδαπών και Μετανάστευσης των ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ κ.ά.) για τα ΚΕΠ δεν έχει ληφθεί κανένα αντίστοιχο μέτρο. Έτσι καλούνται με σημαντικά μειωμένο προσωπικό λόγω των ειδικών αδειών, να υποδέχονται αυξημένο πλήθος κόσμου, καθώς πολλές διαδικασίες αυτών των υπηρεσιών διεκπεραιώνονται και μέσω ΚΕΠ με αποτέλεσμα το κοινό να μεταφέρεται στα ΚΕΠ, χωρίς ουσιαστικά να λύνει το πρόβλημα του συγχρωτισμού αλλά να το μεταθέτει». Και μάλιστα, στο πλαίσιο αυτής της επιστολής, χθες Δευτέρα 23 Μαρτίου, υπήρξε αποχή ως μοχλό πίεσης προς την κυβέρνηση, αν και ήταν στη διακριτική ευχέρεια του κάθε υπαλλήλου το να επιλέξει να εργαστεί ή όχι.»

Σημειώνεται επίσης ότι, πλέον, μέσω της νέας πλατφόρμας www.gov.gr, πραγματοποιείται η έκδοση εξουσιοδότησης και υπεύθυνης δήλωσης. Συγκεκριμένα στην πλατφόρμα αναφέρεται:

«Για την έκδοση θα χρειαστείτε:
-τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet
-τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να λάβετε με SMS κωδικούς επιβεβαίωσης

Για τον έλεγχο εγκυρότητας θα χρειαστείτε:
-είτε τον κωδικό επαλήθευσης του εγγράφου
-είτε το QR code

Η εξουσιοδότηση/η υπεύθυνη δήλωση που θα εκδώσετε είναι νομικά ισοδύναμη με εξουσιοδότηση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε δημόσια υπηρεσία».

Βίκτωρας Αντωνόπουλος

Print Friendly, PDF & Email

TAG


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *