back to top
20.9 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

20.9 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Εξ αποστάσεως διδασκαλία: “Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία είναι πανίσχυρα”

Διαβάστε επίσης

Η πανδημία του κορονοϊού και τα αυστηρά μέτρα για τον περιορισμό της έφεραν τη χώρα μας σε μία νέα πραγματικότητα. Αυτή της τηλεργασίας αλλά και της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.  Το υπουργείο Παιδείας ενεργοποίησε άμεσα τα ψηφιακά εργαλεία για την εκπαίδευση των μαθητών, ανταποκρινόμενο σε μία πρόκληση η οποία θα στήσει γερά θεμέλια για ό,τι αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία του μέλλοντος.

Ο Στράτος Ασημέλλης, καθηγητής- χημικός στο 2ο Πειραματικό Λύκειο της Αθήνας, μιλώντας στον Αθήνα 9.84 και την Μαργαρίτα Μυτιληναίου, εμφανίστηκε αισιόδοξος λέγοντας ότι αν είναι να βγει κάτι θετικό από αυτή την κατάσταση είναι «να εκμεταλλευτούμε τα μέσα αυτά που μας παρέχονται για την επικοινωνία με τους μαθητές μας πιο εντατικά».

“Εδώ και χρόνια, η πρώτη μου τακτική, κάνοντας μάθημα σε μία τάξη για να έχουμε μία επικοινωνία με τους μαθητές – γιατί προφανώς η εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να σταματήσει με το χτύπημα του κουδουνιού – είναι να μπορούμε να δημιουργούμε ομαδικές συνομιλίες σε οποιαδήποτε από τις πλατφόρμες  όπως viber ή messenger η  πλέον και το Ζoom. Ο ίδιος τόνισε ότι “οι μαθητές μέσα από αυτή τη διαδικασία εντυπωσιάζονται, ειδικά το πρώτο διάστημα που έκλεισαν τα σχολεία και χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πλατφόρμες πολύ πιο εντατικά για την εκπαίδευση, μαζί με τους  εκπαιδευτικούς , ενώ μέχρι τώρα τις χρησιμοποιούσαν είτε για παιχνίδι, είτε για δική τους επικοινωνία “. “Με λίγα λόγια, πήγαμε εμείς στα δικά τους “χωράφια”  κι αυτό το αισθάνθηκαν όμορφο, το δέχτηκαν με χαρά κι ενθουσιασμό” ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Δεν ισχυρίζεται κανείς ότι μπορούμε να υποκαταστήσουμε την τάξη με αυτό τον τρόπο. Αλίμονο, το σημαντικότερο κομμάτι ίσως που έχει το σχολείο είναι η κοινωνική επαφή, η οποία εκ των πραγμάτων, αυτές τις μέρες, μειώνεται σε αισθήσεις. Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι τους οργανώνουμε, τους κρατάμε σε επαφή με το σχολείο, έστω και μέσα από αυτή την ψηφιακή διαδικασία, είναι θετικό και τα παιδιά το δέχτηκαν με πολλή χαρά” υπογράμμισε ο κ. Ασημέλλης, προσθέτοντας ότι η εμπειρία του και λόγω της έρευνας που κάνει για το διδακτορικό του για την Επικοινωνία της Επιστήμης στο ΑΠΘ, δείχνει ότι τα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία είναι πανίσχυρα.

Newsroom Αθήνα 9.84

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα