back to top
14.9 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

14.9 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

«Θύμα» του κορονοϊού και το κουλούρι Θεσσαλονίκης

Διαβάστε επίσης

Τα αυξημένα μέτρα την τελευταία περίοδο, με τον περιορισμό της κυκλοφορίας, λόγω κορονοϊού, επέφεραν μεγάλη πτώση και στις πωλήσεις του πιο αγαπημένου «γρήγορου πρωινού» των Αθηναίων, του κουλουριού Θεσσαλονίκης.

Για πτώση των πωλήσεων της τάξης του 80% μιλούν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που πωλούν κουλούρια Θεσσαλονίκης, με τους καταναλωτές να προτιμούν το απλό φτηνό κουλούρι των 50 λεπτών για πρωινό αποφεύγοντας πλέον την… πολυτέλεια του γεμιστού με γαλοπούλα, τυρί και κρέμα που έχει κόστος
1.5 ευρώ.

«Σωσίβιο» το ντελίβερι για τα κουλουράδικα, αλλά και πτώση 50%


«Αυτό που μας διασώζει μέχρι σήμερα είναι το ντιλίβερι», τόνισε στον Αθήνα 9.84 ο Στάθης Καραδήμας, ένας εκ των ιδιοκτητών της αλυσίδας καταστημάτων “Mon Koulour” που προσφέρουν όλα τα είδη του απλού κουλουριού Θεσσαλονίκης ( τραγανό, μεγάλο, πολύσπορο, καλαμποκιού), αλλά και γεμιστά με αλμυρή ή γλυκιά γεύση ( γαλοπούλα, τυρί, ντομάτα) ή με γέμιση σοκολάτα και μέλι.
«Το ντελίβερι μπορεί να διασώζει μέχρι στιγμής τους ιδιοκτήτες καταστημάτων που πωλούν κουλούρια Θεσσαλονίκης, αλλά ωστόσο και σε αυτό τον τομέα παρουσιάζεται πτώση κατά 50% σε σύγκριση με τις μέρες προ κορονοϊού», τόνισε ο κ. Καραδήμας.

Την «βγάζουν» με απλό φτηνό κουλούρι

Κυρίως αυτή την περίοδο «φεύγουν» περισσότερο τα απλά κουλούρια που είναι και φτηνότερα ( 50 λεπτά το τεμάχιο), αντί των γεμιστών που ξεκινούν από 1 ευρώ. Αυτό δεν συνέβαινε τις παλιές μέρες προ κορονοϊού, με τον κόσμο να δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα γεμιστά κουλούρια. Σήμερα υπολογίζει ωστόσο ακόμη και τα πενήντα λεπτά λόγω αυτής της κατάστασης», δήλωσε ο Στάθης Καραδήμας.

Κώστας Κορέλης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +

spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα