back to top
20.5 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

20.5 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Στους κορυφαίους city break προορισμούς στη νότια Ευρώπη, η Αθήνα

Διαβάστε επίσης

Αύξηση που έφτασε μέχρι και τα 648% μέσα σε 5 χρόνια παρουσίασε ο τουρισμός κατηγορίας city break στην Αθήνα σύμφωνα με τα όσα τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης μιλώντας στην παρουσίαση του προγράμματος Athens Tourism Partnership.

«Τα φετινά μηνύματα για τον τουρισμό είναι αισιόδοξα και πιθανόν να ξεπεράσουμε το περσινό ρεκόρ καθώς οι αφίξεις στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» αυξήθηκαν κατά 25% τους τελευταίους τέσσερις μήνες, η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Αθήνα αυξήθηκε κατά 5% ενώ οι επισκέπτες του city break κατά 30%» δήλωσε ο κ. Καμίνης.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα Athens Tourism Partnership ο δήμος ξεκίνησε την συνεργασία για την προώθηση της Αθήνας ως κορυφαίου city break προορισμού με την AEGEAN  και την Mastercard, μια από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στο χώρο των πληρωμών, παγκοσμίως.

Γαστρονομία – Φιλοσοφία – Μυθολογία

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ξεκίνησε ήδη ψηφιακή καμπάνια, για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό που παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard®. Την καμπάνια, που εστιάζει στη γαλλική αγορά, παρουσίασαν ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, η Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mastercard, κ. Άσπα Παλημέρη και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), κ. Αλέξης Γαληνός.

Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού, όπως η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, σε μια πρωτοποριακή σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, που με την υποστήριξη της Marketing Greece έθεσε ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή καθιέρωσή της ως κορυφαίου city break προορισμού στη νότια Ευρώπη. Η συνεργασία με την Mastercard εγκαινιάζει το επόμενο μεγάλο βήμα για το Athens Tourism Partnership που προβλέπει τη διεύρυνσή του με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Γ. Καμίνης: Να ενώσουμε τις δυνάμεις της πόλης

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε: «Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα».

Η Country Manager της Mastercardγια Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κ. Άσπα Παλημέρη, υπογράμμισε: «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως. Στόχος είναι να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνουμε κοντά σε αυτά που αγαπούν. Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν».

Τονίζεται ότι η ψηφιακή καμπάνια, που ξεκίνησε στην αγορά της Γαλλίας, με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders», προωθεί τρείς βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της. Οι τρεις εμπειρίες, που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την συνεργασία αυτή, εμπνέονται από την Φιλοσοφία, τη Γαστρονομία και τη Κλασσική Αθήνα και αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας.

Γιώργος Μανουσακάκης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα