back to top
20.5 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

20.5 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ο Μπιλ Γκέιτς εκθειάζει το ελληνικό πρότζεκτ #Greece From Home

Διαβάστε επίσης

 Ως “εξαιρετικό παράδειγμα παγκοσμίως ” χαρακτήρισε ο Μπιλ Γκέιτς το πρότζεκτ «Greece From Home», αναφερόμενος στο πώς ο κορωνοϊός θα αλλάξει την ζωή μας για πάντα και κυρίως  στο πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα .  
Ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος και ιδρυτής της Μicrosoft, απάντησε σε ερωτήσεις για την πανδημία του κορονοϊού μέσω LinkedIn και εκδήλωσε τον ενθουσιασμό του  για την onlineπλατφόρμα GreeceFromHome μια  πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού σε συνεργασία με την Google. Το εγχείρημα αυτό  στοχεύει  να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να  διατηρήσουν, εν μέσω πανδημίας, την  επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική  κουλτούρα ενισχύοντας  τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Ο Μπιλ Γκέιτς  είπε χαρακτηριστικά :   «Ας δούμε τον τουρισμό – ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google».
«Αυτός ο ιστότοπος,  σημειώνει ο Γκέιτς, βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά», είπε ο Γκέιτς, όπως μεταδίδει το inc.com.  «Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να παραμείνει, όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει».
Η συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού είναι πολύ θερμή στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού μέσω της πλατφόρμας Greece From Home και του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online» της Google. Οι επαγγελματίες του τουρισμού, πέραν της παρακολούθησης των σεμιναρίων έχουν και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και μια κατ’ ιδίαν δωρεάν διαδικτυακή εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής τους με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google.   Ήδη, έχουν προγραμματιστεί 135 κατ’ ιδίαν εκπαιδεύσεις.   Η υποστήριξη της Google στην εκπαιδευτική ενότητα Learn της πρωτοβουλίας Greece From Home που δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Marketing Greece με στόχο να διατηρήσει την εξωστρέφεια του τουριστικού brand της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υλοποιείται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που υπέγραψε το Υπουργείο Τουρισμού με την Google στα τέλη Μαρτίου 2020.
Οι εκπαιδεύσεις είναι δωρεάν και όποιος θέλει να συμμετέχει μπορεί να εγγραφεί στο 
link g.co/greektourism/seminarsfromhome

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα