Μεγάλες ουρές σχηματίστηκαν την περασμένη εβδομάδα έξω από το κατάστημα ειδών πολυτελείας Chanel, στη Σεούλ από επίδοξους πελάτες. Σύμφωνα με τους ειδικούς το φαινόμενο αυτό έχει τουλάχιστον τέσσερις εξηγήσεις. Η πρώτη αφορά το λεγόμενο εκδικητικό shopping, την τάση να ανταμείψει κανείς τον εαυτό του και να γιορτάσει την υγεία και την ελευθερία του έπειτα από μακρύ εγκλεισμό. Δεύτερον, οι Κορεάτες αγόραζαν συχνά τα είδη αυτά στο εξωτερικό ώστε να πετυχαίνουν χαμηλότερες τιμές, αλλά πλέον δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Τρίτον, οι τσάντες πολυτελείας συνιστούν συνήθη δώρα γάμου στην Κορέα και η αγορά τους προγραμματίζεται πολύ πριν από τους γάμους, οι οποίοι, εξάλλου, έχουν αναβληθεί λόγω πανδημίας. Σε συνδυασμό με αυτό, ο τέταρτος και σημαντικότερος λόγος για τις ουρές των μασκοφορεμένων πελατών ήταν η δεδηλωμένη πρόθεση της εταιρείας ειδών πολυτελείας να ανεβάσει τις τιμές.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +