back to top
18.4 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

18.4 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

O Φοίβος Δεληβοριάς στον Αθήνα 9.84: «Αν δεν κάνουμε έστω και λίγη Ταράτσα φέτος, δεν θα την κάνουμε ποτέ»

Διαβάστε επίσης

Η καλλιτεχνική δημιουργία σε covid safe συνθήκες, ο δρόμος αντοχής για τα πνευματικά δικαιώματα, το θεατρικό  ίχνος του Θάνου Μικρούτσικου και το Ηρώδειο, η Χαρούλα Αλεξίου και το ηχείο μιας ολόκληρης εποχής, η Νατάσα Μποφίλιου στην «Ταράτσα» ξανά, η πολυκατοικία και οι διαφωνίες για λέξεις-ταμπού στο τραγούδι με τον Μάνο Χατζιδάκι.

Ο Φοίβος Δεληβοριάς σε μια απολαυστική δίωρη, ραδιοφωνική κουβέντα με τον «Sido που ονειρεύεται», ή αλλιώς Οδυσσέα Ιωάννου, στον Αθήνα 9.84 ξεδίπλωσε τα σχέδιά του, μίλησε για πρόσωπα και καταστάσεις, αποκάλυψε συνεργασίες και μας έδωσε ραντεβού τον Ιούλιο στο Ηρώδειο.

*ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΡΑΤΣΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ-ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

«Λίγο μετά το lockdown, εκεί που ήμασταν σαν ζαλισμένα κοτόπουλα, ήρθαν οι συνεργάτες σπίτι και είπαμε πως αν δεν κάνουμε έστω και λίγη Ταράτσα φέτος, δεν θα την κάνουμε ποτέ.
Θα γίνει στο Αλσος, που έχει χωρητικότητα 2.000 ατόμων, αλλά οι παραστάσεις θα δίνονται για 700 ανθρώπους, με τα τραπεζάκια στις επιβεβλημένες αποστάσεις. Ηδη βρεθήκαμε με τον Θανάση Αλευρά και μας ήρθαν άπειρες ιδέες για νούμερα, σχόλια και τελικά για θεραπεία. Κάναμε ανακοινώσεις τύπου Τσιόδρα – Χαρδαλιά, ή λέγαμε πως θα ζούσαν τον εγκλεισμό ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και η Βίκυ Φλέσσα, ή ακόμα πως θα είναι η τελετή έναρξης του 2021. Το τρέιλερ θα βγει μέσα στην εβδομάδα και είσαι ο πρώτος που ανακοινώνω.»

-Οι καλεσμένοι;

«Η Νατάσσα Μποφίλου είναι η πρώτη προσκεκλημένη, οι Χατζηφραγκέττα έχουν πει το ναι και έπονται άλλοι.»

Οσο για το νέο του δίσκο, θα είναι έτοιμος το φθινόπωρο και η ηχογράφηση θα γίνει στα παλαιά στούντιο της Φίνος-Φίλμ στον Αγιο Παύλο. Θα περιλαμβάνει και το τραγούδι που έγραψε για την Ελένη Τοπαλούδη, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στο Κύτταρο. «Με συγκίνησε ο πατέρας της όταν είπε ότι τον εμψύχωσε αυτή η κίνηση. Τώρα που τέλειωσε αισίως η περιπέτεια της δίκης θα επιδιώξω να ανέβω στη Θεσσαλονίκη για να τον γνωρίσω από κοντά» εξομολογήθηκε στον Οδυσσέα Ιωάννου

*ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ

Παραδέχθηκε καθυστερήσεις και ολιγωρία, καθώς , όπως ανέφερε «ξέραμε το πρόβλημα της ΑΕΠΙ από το 2013 με τη πτώση των εισοδημάτων μας κατά 70% , αλλά έπρεπε να φτάσει το 2017 για να αποφασίσουμε τη συγκρότηση νέου φορέα». Αναφέρθηκε σε επικράτηση διχαστικής λογικής και σημείωσε ότι « η συγκρότηση Ενιαίου Ελληνικού Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων των Δημιουργών θα αποτρέψει κάθε σχέδιο για είσοδο ιδιωτικής εταιρίας.»

*ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΟΥΛΑ ΑΛΕΞΙΟΥ

«Ηταν και παραμένει ηχείο και αντηχείο μιας ολόκληρης εποχής. Ηταν ερωτευμένοι με τη φωνή της κορυφαίοι δημιουργοί όπως ο Γιώργος Ζαμπέτας, ο Απόστολος Καλδάρας, ο Μανόλης Ρασούλης, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θάνος Μικρούτσικος, η Λίνα Νικολακοπούλου, ο Νίκος Αντύπας, ο Γιάννης Σπάθας και της έδιναν τραγούδια που μίλαγαν για τη κοινωνία, την πολιτική, τον έρωτα, το υπαρξιακό βίωμα.»

Ο Φοίβος Δεληβοριάς, αναφέρθηκε για πρώτη φορά στον Οδυσσέα Ιωάννου , στη διαφωνία που είχε  με τον Μάνο Χατζιδάκι για λέξεις – ταμπού που δεν τραγουδιούνται.
«Ηταν παραγωγός στον πρώτο μου δίσκο την «Παρέλαση» και προσπαθούσα να τον πείσω ότι ακόμα και η ακατάλληλη γι αυτόν λέξη της πολυκατοικίας, ένα καταφανώς παροδικό υλικό, θα μπορούσε να δικαιώσει ποιητικά την εποχή» θυμήθηκε.

Τέλος, μίλησε για τη συμμετοχή του στις συναυλίες για τα θεατρικά τραγούδια του Θάνου Μικρούτσικου, στο Ηρώδειο 15-16 Ιουλίου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με τους συνοδοιπόρους του συνθέτη, Ρίτα Αντωνοπούλου, Χρήστο Θηβαίο, Κώστα Θωμαίδη και τη Ρένια Λουιζίδου

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα