Δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 3.000 ανέργους και δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, προβλέπει το μνημόνιο που υπέγραψαν τo Υπουργείο Εργασίας , o ΟΑΕΔ και η Google.
Η δράση αυτή, αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας «Grow Greece with Google» (grow.google/intl/el), η οποία έχει στόχο να στηρίξει την ανάκαμψη της χώρας μέσω της τεχνολογίας προσφέροντας σε νέους από 15-29 ετών, την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων προκειμένου να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.
Με πρωτοβουλία της υφυπουργού Εργασίας, Δόμνας Μιχαηλίδου, το 30% των επιλαχόντων θα προέρχεται από τους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.
Στη δεύτερη φάση του προγράμματος, λαμβάνεται μέριμνα ώστε οι ωφελούμενοι να συνδεθούν με επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα ώστε να αποκτήσουν και την αντίστοιχη αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ για διάστημα έξι μηνών.
Δημήτρης Κωστάκος