back to top
20.4 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

20.4 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Αλεξάνδρα Σδούκου στον Αθήνα 9.84: «Η ηλεκτροκίνηση προστατεύει τη δημόσια Υγεία και δημιουργεί συνθήκες για καλύτερη ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα»

Διαβάστε επίσης

Υπάρχει ενδιαφέρον στην αγορά για την ηλεκτροκίνηση; Και εάν ναι, τι επιλέγουν οδηγοί; αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, ποδήλατα, ή μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού; Εκτός από το μικρό ενεργειακό αποτύπωμα και τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, γιατί συμφέρουν μακροπρόθεσμα τους οδηγούς; Και πως μπορεί κανείς να κάνει αυτή την αγορά με τους πιο συμφέροντες όρους;

Για όλα αυτά και με αφορμή την ενεργοποίηση της πλατφόρμας επιδότησης για την αγορά τους, μίλησε στον Αθήνα 984 και στον Κωνσταντίνο Σιούμπουρα, η ΓΓ Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Αλεξάνδρα Σδούκου, που οραματίστηκε, σχεδίασε και έτρεξε το πρόγραμμα «Κινούμαι ηλεκτρικά»

«Η ηλεκτροκίνηση προστατεύει τη δημόσια Υγεία και συντείνει στη δημιουργία συνθηκών για μια καλύτερη ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα. Δεν αποτελεί απλή αντικατάσταση ενός ΙΧ με κάποιο άλλο ή ένα δίκυκλο» τοποθετείται εξ αρχής.

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Οπως λέει η κυρία Σδούκου, το ενδιαφέρον είναι εντυπωσιακό. «Μόνο στις 24 Αυγούστου, πρώτη ημέρα ενεργοποίησης της σχετικής πλατφόρμας, δεχθήκαμε 1500 τηλεφωνήματα για απορίες και διευκρινίσεις, ενώ υποβλήθηκαν χίλιες αιτήσεις, από τις οποίες οι 750 αφορούν τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Είναι αδιαμφισβήτητα οι πρωταγωνιστές και τα επιλέγουν νεώτερες ηλικιακές ομάδες, όπως προκύπτει από τις πρώτες καταχωρήσεις των αιτήσεων και τις ερωτήσεις που δεχόμαστε .»

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΧ

Αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον και για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, κυρίως από πλευράς επιχειρήσεων.
«Βάσει των μέχρι στιγμής στοιχείων, έγιναν 80 αιτήσεις επιδότησης από εταιρίες και αυτό είναι κατανοητό διότι έχουν το μεγαλύτερο όφελος επειδή διανύουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, καθημερινά» λέει η κυρία Σδούκου

ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΑ ΤΑΧΙ

Για το υπ Ενέργειας, πρωταρχικός στόχος είναι η προσέλκυση των ιδιοκτητών ταξί. «Είναι μια μεγάλη κατηγορία χρήσης οχημάτων και ο στόχος των χαμηλών η και μηδενικών ρύπων, μας αφορά άμεσα.
Ηλεκτροκίνητα ταξί, ηλεκτρικά δίκυκλα και ποδήλατα θα δημιουργήσουν το νέο μοντέλο μετακίνησης στις πόλεις.

ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ

«Φθάνουν στο 20% της αξίας, προ φόρων, του αυτοκινήτου, με μέγιστο ποσοστό τις 6 χιλιάδες ευρώ.
Το οικολογικό μπόνους για τα δίκυκλα ή τρίκυκλα, φθάνει έως και στα 800 ευρώ, δηλαδή αναλογία 20 % της αξίας τους
Το μεγαλύτερο ποσοστό επιδότησης αναλογεί στα ηλεκτρικά ποδήλατα και αποτελεί πανευρωπαικό ρεκόρ, αγγίζοντας το 40% της αξίας τους, δηλαδή ποσό έως και 800 ευρώ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα