25.2 C
Athens
Δευτέρα, 15 Αυγούστου, 2022

25.2 C
Athens
Δευτέρα, 15 Αυγούστου, 2022

Digital Marketing 4 Day Course, 9 – 12/11, στο INNOVATHENS 

Digital Marketing 4 Day Course, από 9 – 12 Νοεμβρίου 2020, διοργανώνεται στο INNOVATHENS powered by Samsung, της Τεχνόπολης.

Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 16 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

Απευθύνεται:

  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

Day 1 – (17:30 – 21:00)

  • Digital Marketing & branding
  • Digital Strategy & Planning
  • Social Media Strategy

Day 2 – (17:30 – 21:00)

  • SEO
  • Digital Content
  • Social Media advertising
  • Email & Mobile Marketing
  • Risk Management in Social Media

Day 3 – (17:30 – 21:00)

  • Digital Selling Skills
  • SEM
  • E-Commerce
  • Web Analytics

Day 4 – (17:30 – 21:00)

  • Target Audience
  • Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
  • Search & Analyze Competitors
  • Digital Project (Case Study)

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

  • Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
  • Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
  • Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
  • Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος επίσης λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης (Certificate of Completion) και ειδικές σημειώσεις από το πρόγραμμα παρακολούθησης.

Κόστος προγράμματος: €100. Απαραίτητη η προεγγραφή.

Η παρακολούθηση μπορεί να γίνει είτε δια ζώσης (αναλόγως των ισχύοντων υγειονομικών μέτρων) στο INNOVATHENS (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων), είτε μέσω ZOOM (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων.)

Αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα εργαστήρια στην επίσημη ιστοσελίδα του INNOVATHENS.

Καλλιόπη Ασλανίδου

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img