11.5 C
Athens
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023

11.5 C
Athens
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023

Λ. Ζαγορίτης, Συνήγορος του Καταναλωτή: Κατακόρυφη αύξηση των καταγγελιών καταναλωτών για ηλεκτρονικά καταστήματα

spot_imgspot_img

Έχουμε κατακόρυφη αύξηση των καταγγελιών καταναλωτών για ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία λειτουργούν με ανορθόδοξο- θα έλεγα- τρόπο είπε ο Συνήγορος του Καταναλωτή  Λευτέρης Ζαγορίτης μιλώντας σήμερα το πρωί στον Αθήνα 9.84 και τον Γιώργο Αποστολίδη. Ειδικά, στην πρώτη φάση της πανδημίας, το τρίμηνο Φεβρουάριος- Μάρτιος- Απρίλιος καταγράφηκαν πολλές καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι, ενώ είχαν παραγγείλει μέσω διαδικτύου, δεν παρέλαβαν ποτέ τα προϊόντα τους, παρόλο που τα είχαν προεξοφλήσει κι επιπλέον δεν πήραν τα χρήματά τους πίσω.

“Ενδεικτικά να αναφέρω, είπε ο κ Ζαγορίτης, ότι το 2018 είχαμε 800 καταγεγραμμένες καταγγελίες για ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του 2020 υπολογίζουμε ότι αυτές θα αγγίξουν τις 3000. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή επεμβαίνει και σε μεγάλο ποσοστό έχουμε επίλυση του ζητήματος. Σε αρκετές περιπτώσεις, αναγκαστήκαμε κι εκτός από τις συστάσεις που κάναμε σε ηλεκτρονικά καταστήματα, προχωρήσαμε σε διαβιβάσεις εγγράφων στους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, οι οποίοι με τη σειρά τους επέβαλαν πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Έχουμε προσφύγει ακόμη και στις Εισαγγελίες Πρωτοδικών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να διερευνηθούν κι από ποινικής άποψης κάποιες περιπτώσεις. Συστήνουμε στους καταναλωτές που κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά, να είναι προσεκτικοί, να διαβάζουν και τα σχόλια όσων έχουν εξυπηρετηθεί, για να διαπιστώνουν εάν ένα κατάστημα λειτουργεί κανονικά. Πρέπει, επίσης, να είναι επιφυλακτικοί με τις πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, ενώ καλό είναι να κάνουν χρήση της αντικαταβολής με την οποία τα προβλήματα περιορίζονται πολύ”. 

Αθήνα 9.84

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img