back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

20.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Αθανάσιος Κικινής στον Αθήνα 9.84: «Δεν παρέχεται σε όλους τους μαθητές ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση»

Διαβάστε επίσης

Για τα προβλήματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας των δημοτικών, τις ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό και την κατάσταση στα ειδικά σχολεία, μίλησε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος Θανάσης Κικινής, στον Αθήνα 9.84 και την Ελεωνόρα Ορφανίδου.
ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  
«Δεν παρέχεται σε όλους τους μαθητές ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση.
Από την άνοιξη είχαμε επισημάνει ότι θα πρέπει να μεριμνήσει η πολιτεία για τη χορήγηση ατομικών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ομως, τα τάμπλετ δεν έφτασαν ποτέ στα παιδιά.
 
Η πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση γίνεται με διάφορους τρόπους. Είτε με τάμπλετ, είτε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, που μπορεί να υπάρχει στο σπίτι, είτε με κινητό τηλέφωνο, αλλά μέσω σταθερού τηλεφώνου είναι πολύ δύσκολο επειδή απλά ακούει τη διαδικασία και δεν  έχει εικόνα, προκαλώντας αισθήματα που ενδεχομένως έχουν επίπτωση στον ψυχισμό των παιδιών.    
Ως ΔΟΕ προχωρήσαμε σε μια κίνηση που δεν έχει κάνει ούτε το Υπουργείο Παιδείας. Απευθυνθήκαμε στους 140 συλλόγους μας ανά την Ελλάδα για να καταγράψουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε σχέση με τον τεχνικό εξοπλισμό, αλλά και τους μαθητές που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Η διαδικασία συνεχίζεται, αλλά μάλλον θα επιβεβαιωθεί η αρχική μας εκτίμηση ότι περίπου το 1/4 των μαθητών, δεν έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.»
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
«Επίσης, υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει σύνδεση με το διαδίκτυο, αλλά και περιοχές με πολύ μικρές ταχύτητες.
Είναι απαραίτητες οι παρεμβάσεις προκειμένου να καταστεί δυνατή η τηλεκπαίδευση. Δεν αξιοποιήθηκαν όμως οι μήνες που μεσολάβησαν από το πρώτο στο δεύτερο lockdown ώστε  να επιλυθούν όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο Νοέμβριο και να χρειαστεί να ξεκινήσουμε από την αρχή.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας -δυστυχώς- επέλεξε να παίξει επικοινωνιακά, κάνοντας χρήση αριθμών για 40, 50 ή και 90 χιλιάδες τάμπλετ που έχουν  δοθεί ή πρόκειται να δοθούν, κάτι που ακούγαμε, χωρίς ωστόσο να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Ετσι, οι γονείς που συγκεντρώθηκαν στα σχολεία στις 16 Νοεμβρίου για να προμηθευτούν τα τάμπλετ -όπως άκουγαν από τα χείλη των αρμοδίων- αντελήφθησαν ότι δεν είχαν να πάρουν κάτι.»
ΔΕΝ  ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ  ΣΤΙΣ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
«Δεν γνωρίζουμε -ειλικρινά- εάν θα λειτουργήσουν τα Δημοτικά σχολεία στις 14 Δεκεμβρίου, επειδή το Υπουργείο Παιδείας έχει κλείσει την πόρτα του διαλόγου για το θέμα της τηλεκπαίδευσης και τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Έχουμε ζητήσει επισήμως συνάντηση, επιβεβαιώθηκε ότι θα γίνει, αλλά ακόμη δεν μας έχει δεχθεί η Υπουργός.»
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
«Ανεξαρτήτως των διαπιστώσεων των επιδημιολόγων, πρέπει να δούμε τι θα ισχύσει στα σχολεία όταν ανοίξουν  και με ποιες προϋποθέσεις θα λειτουργήσουν. Δεν μπορεί να υπάρχει συνωστισμός και με κλειστά τα παράθυρα στις σχολικές αίθουσες. Πρέπει να βρεθούν τρόποι να αποφευχθεί κάτι τέτοιο. Οι 15 μαθητές ανά τάξη είναι ένας στοιχειώδης αριθμός αναφοράς, που δημιουργεί μια σχετική απόσταση. Είναι θέμα διαχείρισης, ενδεχομένως με εκ περιτροπής λειτουργία και σύντμηση των ωρών διδασκαλίας και των τμημάτων. Επίσης, άλλα ζητήματα αφορούν στον επαρκή αερισμό των χώρων του σχολείου, όπως και στην καθαριότητα, απολύμανση των χώρων. Βασικό θέμα είναι και η διενέργεια τεστ covid.»
ΣΤΑ  ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΣΤ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ
«Να θυμίσω ότι τα ειδικά σχολεία είναι ανοιχτά και οι  μαθητές δεν φορούν μάσκα, ούτε γίνονται τεστ. Είναι  αφημένοι στο έλεος του Θεού.»
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα