29.2 C
Athens
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022

29.2 C
Athens
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022

Επιθεώρηση στο εσωτερικό του πλοίου με drone

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_img

Στην αρχή τα drones, αναπτύχθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν αρχικά για στρατιωτικούς σκοπούς από την αμερικάνικη αεροπορία αναγνωρίσεις, φωτογραφήσεις και τελευταία και επιθέσεις.

Τα drones πλέον κατασκευάζονται σε πολλούς τύπους και μεγέθη και για πολλές πιο «πολιτικές» χρήσεις, από τις βιντεοσκοπήσεις γάμων και εκδηλώσεων, την παρακολούθηση κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων ως την έρευνα και διάσωση ή την παράδοση δεμάτων και επιστολών.

Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη διαφόρων τύπων επιτρέπουν την επόπτευση των πλοίων ακόμη και από μεγάλη απόσταση, αλλά και μια σειρά επεμβάσεων και απαραίτητων ενεργειών χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία.

Τα πιο προηγμένα μοντέλα, μάλιστα, εξοπλίζονται με θερμικές ή και υπέρυθρες κάμερες, αλλά και πολλούς αισθητήρες προκειμένου να συλλέγουν εικόνες και δεδομένα, που δεν είναι καν ορατά από το ανθρώπινο μάτι.

Οι νηογνώμονες, οι πλοιοκτήτες οι διαχειριστές και οι επιθεωρητές πλοίων πρέπει συχνά να διεξάγουν έρευνες σε δυσπρόσιτα σημεία για να εκτιμήσουν την κατάσταση ενός πλοίου.

Η επιθεώρηση που κάνουμε στα πλοία με drones, αφορά τους κύριους χώρους, εκεί που πέφτουν τα πολλά λεφτά, εξηγεί μιλώντας στον Αθήνα 9.84 ο Βαγγέλης Τζίτζης, επιχειρησιακός διευθυντής της Hellenic Drones.

Οι δυσπρόσιτοι χώροι, συνεχίζει, που στα μεγάλα πλοία φτάνουν και τα 40000 τετραγωνικά μέτρα, είναι επικίνδυνοι για επιθεώρηση, γιατί δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες αερισμού, υπάρχουν πολύ απότομες σκάλες 15 μέτρων και ανθρωποθυρίδες που είναι 40 εκατοστά, επιπρόσθετα, οι σκαλωσιές επιθεώρησης συχνά καταστρέφουν τις επιφάνειες και τους προστατευτικούς χρωματισμούς, με αποτέλεσμα μετά να χρειάζονται επιδιόρθωση. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι πλοιοκτήτες αναγκάζονται να προσλάβουν εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι τους παρέχουν τεχνικές για πρόσβαση με τη χρήση σχοινιών, <εναερίτες>, μία ιδιαιτέρως επικίνδυνη δουλειά, αυτές οι συμβατικές μέθοδοι επιθεώρησης θέτουν τα πλοία εκτός λειτουργίας για εβδομάδες , γεγονός που σημαίνει χαμένο εισόδημα.

Μπορούμε να πάμε εκεί που κανείς άλλος δεν μπορεί, τόνισε και να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο, το κόστος και τον κίνδυνο που σχετίζεται με την επιθεώρηση.

Η εταιρεία μας πρόσθεσε, διενήργησε μια επιτυχημένη δοκιμή, όταν ένα από τα σκάφη της παρέδωσε δοκιμαστικά κιτ covid-19, στο λιμάνι της Ελευσίνας σε ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου αγκυροβολημένο δύο ναυτικά μίλια μακριά, γρήγορα σε μόλις τέσσερα λεπτά. Η δοκιμή είναι η πρώτη του είδους της στην Ελλάδα και θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως βάση για την απομακρυσμένη παράδοση δοκιμαστικών κιτ και εμβολίων Covid-19 σε χιλιάδες ναυτικούς της περιοχής.

Κώστας Παπανελόπουλος

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img