back to top
18.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

18.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Αρχές καλοκαιριού τα πρώτα εργοτάξια για την επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό – Κατεχάκη, Βεΐκου, Εξάρχεια, Κολωνάκι

Διαβάστε επίσης

Τις εξελίξεις στην κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό αλλά και το σχέδιο υποδομών που υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανέλυσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Κόντρα ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.Ο κ. Καραγιάννης αναφερόμενος στην επέκταση του Μετρό σημείωσε πως «πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ύψους 1,2 δισ. ευρώ» και ότι στις αρχές του καλοκαιριού θα στηθούν τα πρώτα εργοτάξια για την επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό, από το Γουδή ως τη Βεΐκου και την Κατεχάκη. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα πρώτα εργοτάξια της Γραμμής 4 που θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι θα είναι στην Κατεχάκη, στο Άλσος Βεΐκου στα Εξάρχεια και στο Κολωνάκι και πρόσθεσε ότι το επόμενο διάστημα αναμένεται να στηθούν 15 εργοτάξια.

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών αναφέρθηκε και στον Πειραιά, λέγοντας πως το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθούν στο κοινό οι τρεις τελευταίοι σταθμοί του Μετρό. «Ο Πειραιάς πλέον θα είναι ένας πλήρης συγκοινωνιακός κόμβος, όπου εκεί πέρα θα μπορεί κάποιος να φεύγει από το λιμάνι του Πειραιά και σε 55 λεπτά να είναι στο αεροδρόμιο», τόνισε χαρακτηριστικά. Αναφερόμενος επίσης στις επεκτάσεις στη Δυτική Αττική έκανε λόγο για αναβάθμιση της περιοχής, που θα προσφέρει η επέκταση του Μετρό, με τη δημιουργία τριών νέων σταθμών προς το Ίλιον και την Ανθούπολη. «Εκτιμούμε ότι αρχές του 2022, ίσως και νωρίτερα, θα προκηρύξουμε την επέκταση προς τις δυτικές συνοικίες. Αυτές οι συνοικίες θα έρθουν πολύ κοντύτερα στο κέντρο, πολύ κοντύτερα στο αεροδρόμιο. Οι μετακινήσεις θα είναι πολύ ευκολότερες πλέον και θα αναβαθμιστούν όλες αυτές οι περιοχές της Αττικής», ανέφερε χαρασκτηριστικά. Παράλληλα, προανήγγειλε ότι στις αρχές του επόμενου έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο της επέκτασης του προαστιακού της Δυτικής Αττικής, προς την περιοχή του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας και των Μεγάρων.

Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο για ένα ολιστικό σχέδιο, που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ύψους 13 δισ. ευρώ, τονίζοντας πως «στο υπουργείο έχουμε δουλέψει πάρα πολύ και αυτό αρχίζει και φαίνεται. Είμαστε ένα υπουργείο που λέμε λίγα και προσπαθούμε να κάνουμε πολλά, γιατί αυτό ταιριάζει και με τη φύση του αντικειμένου μας». «Θα έρθουν και αυτές οι περιοχές πολύ κοντύτερα προς το κέντρο της Αθήνας και θα προσφέρουμε υπηρεσίες σε αυτούς τους κατοίκους, με γρήγορες μετακινήσεις, αναβαθμίζοντας και αυτές τις περιοχές», σημείωσε.

Τέλος, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στα δύο οδικά έργα, Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη, που, όπως είπε, έχουν περίοπτη θέση στον σχεδιασμό της Βόρειας Ελλάδας και είναι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι «όπου έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα δεν θα υπάρχουν διόδια. Ο σκοπός μας δεν είναι να υπάρχουν παντού διόδια». Εστίασε επίσης στο flyover, που πρόκειται να αλλάξει όλη την αρχιτεκτονική των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, επισημαίνοντας πως ούτε εκεί θα υπάρχουν διόδια στις μετακινήσεις των πολιτών.

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα