back to top
18 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

18 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Β. Βολιώτη: Το θέατρο βγήκε λαβωμένο από την πανδημία και τις αποκαλύψεις, χρειάζεται χρόνο να ξαναβρεί τον βηματισμό του

Διαβάστε επίσης

Σε μια ζεστή και φιλική συζήτηση με αμεσότητα και ειλικρίνεια, η ηθοποιός Βίκυ Βολιώτη μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στην Τασούλα Επτακοίλη για την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί φέτος, θυμήθηκε στιγμές από την πολυετή παρουσία της στο θέατρο και στην τηλεόραση, εξήγησε πως η παρουσία της κόρης της στη ζωή της την έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο, μοιράστηκε τις ανησυχίες της για την πανδημία και για το πως έχει διαμορφωθεί πλέον το θεατρικό τοπίο μετά και τις πρόσφατες αποκαλύψεις και καταγγελίες για τα όσα έχουν συμβεί στο χώρο του θεάτρου.

Ο ενθουσιασμός της για τη συμμετοχή της στο γαλλικό έργο «Μια ιστορία αγάπης», βραβευμένο με τέσσερα βραβεία Molière, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Θέατρο ΑΝΕΣΙΣ σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα, έκδηλος και μεγάλος.

«Τα τελευταία χρόνια δεν είχα διαβάσει κάποιο έργο το οποίο να μου προξενεί τόσα πολλά συναισθήματα με την πρώτη ανάγνωση. Έκλαιγα και γελούσα ταυτόχρονα. Πρόκειται για ένα έργο που γράφτηκε το 2019 και ανέβηκε με μεγάλη επιτυχία στο Παρίσι λίγους μήνες πριν ξεσπάσει η πανδημία. Το βασικό ζευγάρι είναι δύο γυναίκες που ερωτεύονται και ουσιαστικά το έργο πραγματεύεται την πορεία της σχέσης τους μέσα από δυσκολίες, όνειρα και επιθυμίες», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως τόνισε, το συγκεκριμένο έργο, αποτελεί μια αφορμή «για μια ακόμα συζήτηση γύρω από το θέμα της διάκρισης και της άνισης μεταχείρισης σε ανθρώπους που δεν είναι ετεροφυλόφιλοι, της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, γενικότερα».

Πρόσθεσε δε ότι «πρόκειται για ένα εξαιρετικά τρυφερό έργο το οποίο μας βοηθάει να αντιληφθούμε ότι όλοι είμαστε ίδιοι, έχουμε τις ίδιες επιθυμίες, τις ίδιες ανάγκες, τα ίδια όνειρα».

Η δική της, προσωπική άποψη για τα παιδιά που μεγαλώνουν σε περιβάλλον ομόφυλων οικογενειών, ξεκάθαρη και αφοπλιστική:

«Θεωρώ υγιές να μη ‘’σκαλώνουμε’’ σε μη ουσιώδη πράγματα. Το αν ένα παιδί μεγαλώνει με δύο μαμάδες ή με δυο μπαμπάδες ή με μια μαμά και έναν μπαμπά, δεν είναι ουσιώδες. Αυτό που έχει σημασία είναι να μεγαλώνει με αγάπη και προσοχή».

Στη συνέχεια, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από συνεργασίες τις οποίες θυμάται με αγάπη.

«Με συγκινεί πολύ το γεγονός ότι λόγω της φύσης της δουλειάς, έρχομαι σε επαφή και δουλεύω κάθε φορά με διαφορετικούς και καινούριους ανθρώπους. Ψάχνω πάντοτε να βρω ένα κομμάτι τους από το οποίο μπορώ να αγκιστρωθώ και να αποκτήσω μια οικειότητα. Είναι πολύ ωραίο να δουλεύει κάποιος με πολύ καλούς ηθοποιούς αλλά είναι ακόμα καλύτερο να δουλεύεις με ανθρώπους με τους οποίους περνάς όμορφα. Η καλή δουλειά προκύπτει όχι από το σύνολο των καλών ηθοποιών που συναντιούνται αλλά από το σύνολο των προσωπικοτήτων».

Δεν θα μπορούσε, όμως, να μην αναφερθεί και στο ρόλο της ως Ηρώ στην πολυαγαπημένη τηλεοπτική σειρά «Λόγω Τιμής».

«Η Ηρώ ήταν ένα κορίτσι εξαιρετικά πολύπλοκο, με πολλές διαφορετικές πλευρές, καλές και δύσκολες και αυτό δημιουργούσε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Διαβάζοντας το σενάριο της σειράς, είχα μια αίσθηση ότι θα αρέσει αλλά δεν μπορούσα να αντιληφθώ τον αντίκτυπο που θα είχε και το πόσο ισχυρό αποτύπωμα θα άφηνε.

Οι δουλειές που γίνονταν εκείνη την περίοδο στην τηλεόραση, επειδή είχαν την καταγωγή τους από το σινεμά, είχαν μια τελείως διαφορετική κουλτούρα σε σχέση με τη δουλειά. Είχαν μεράκι και αγάπη. Με τα χρόνια, επειδή οι απαιτήσεις της τηλεόρασης ήταν πολύ μεγάλες, μπήκαν στο χώρο άνθρωποι οι οποίοι δεν είχαν σχέση με το σινεμά και έτσι η τηλεόραση έχασε την κινηματογραφική της νοοτροπία».

Προς το τέλος της, η συζήτηση άγγιξε το θέμα των ηθοποιών και του θεάτρου στον καιρό της πανδημίας και του #metoo, με τη Βίκυ Βολιώτη να τονίζει ότι είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη να βρει ο χώρος του θεάτρου τον βηματισμό του.

«Το θέατρο βγήκε λαβωμένο από την πανδημία αλλά και από τις αποκαλύψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας. Χρειαζόμαστε χρόνο για να ορθοποδήσουμε, να μπορέσουμε να βρούμε τον βηματισμό μας και να δούμε τι αντίκτυπο είχαν όλα αυτά στη δουλειά μας. Το θέατρο οφείλει να πάρει θέση απέναντι σε αυτά τα γεγονότα και να θέσει ερωτήματα.

Συνέβησαν πολύ άσχημα πράγματα. Ευτυχώς ξεκίνησε η συζήτηση για την κακοποίηση στο χώρο εργασίας και πρέπει να αναλογιστούμε τη στάση μας απέναντι σε όλο αυτό. Χαίρομαι που τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης και ελπίζω εκείνη να μας δώσει τις απαντήσεις».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα