back to top
21.5 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

21.5 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Τηλεφωνικό κέντρο 1555: Ένσημα στην… εξυπηρέτηση των πολιτών από το υπουργείο Εργασίας

Διαβάστε επίσης

Τομή στην εξυπηρέτηση των πολιτών χαρακτήρισε τον τηλεφωνικό αριθμό 1555,ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής λειτουργίας του ενιαίου κέντρου επικοινωνίας των πολιτών με τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου.

Ο τηλεφωνικός αριθμός 1555, αφορά την επικοινωνία των πολιτών με τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ, την Επιθεώρηση Εργασίας, τον ΟΠΕΚΑ, αλλά και την υποδοχή καταγγελιών βίας σε βάρος των γυναικών.

Ο τηλεφωνικός αριθμός λειτουργεί δωρεάν για τους πολίτες, ολοκληρη την εβδομάδα, καθ όλη την διάρκεια της ημέρας και απασχολεί περίπου 1000 εργαζόμενους εκ των οποίων 600 εξειδικευμένοι υπάλληλοι του υπουργείου Εργασίας και κατά τις πρωτες 100 ημέρες λειτουργίας έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις.

Σε περιπτώσεις βίας κατά των γυναικών ή παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, η κλήση διαβιβάζεται απευθείας στους κατά περίπτωση ειδικούς.

Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας είναι η ολοκληρωμένη τηλεφωνική και ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς παράλληλα, θα τεθούν σε λειτουργία σχετική ιστοσελίδα και εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που θα θα συνδυαστούν με τις εφαρμογές my- efka,oaed,opeka- live.

H εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται σε τρία επίπεδα:

Στο πρώτο επίπεδο, απασχολούνται 200 εργαζόμενοι ως τηλεφωνικό κέντρο.

Στο δεύτερο, 100 υπάλληλοι επεξεργάζονται περισσότερο συνθετα ζητήματα, ενώ

στο τρίτο επίπεδο (στο οποίο έχει παραπεμφθεί το 2,8% των 400.000 κλήσεων που δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο) απασχολούνται 600 εξειδικευμένοι υπάλληλοι.

Δημήτρης Κωστάκος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα