back to top
11.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

11.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ξεκίνησε η επέκταση του Τραμ προς Πειραιά

Διαβάστε επίσης

Ξεκίνησε την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου η λειτουργία της επέκτασης του Τραμ προς Πειραιά.

Η επέκταση περιλαμβάνει τη λειτουργία αρχικά 11 νέων στάσεων: Γήπεδο Καραϊσκάκη, Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλατεία Δεληγιάννη, Δημαρχείο, Αγία Τριάδα, Πλατεία Ιπποδαμείας, 34ου Συντ. Πεζικού, Ανδρούτσου, Ομηρίδου Σκυλίτση. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ «σύντομα αναμένεται να παραδοθεί και η 12η στάση, με την επωνυμία “Ακτή Ποσειδώνος” που θα αποτελέσει τον νέο τερματικό σταθμό της Γραμμής 7».

Το δίκτυο Τραμ αποτελούν πλέον 2 νέες γραμμές: Η Γραμμή 6 (ΠΙΚΡ – ΣΥΝ) «Πικροδάφνη – Σύνταγμα» και η Γραμμή 7 (ΒΟΥΛΑ – ΠΕΙΡ) «Ασκληπιείο Βούλας – Ακτή Ποσειδώνος (Πειραιά)». Σταθμοί ανταπόκρισης και των 2 γραμμών είναι οι στάσεις «Πικροδάφνη» και «Έδεμ», με μέσο χρόνο ανταπόκρισης τα 4,5 λεπτά. Παράλληλα, ο στόλος του Τραμ ενισχύεται με 25 σύγχρονους συρμούς, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το παρεχόμενο μεταφορικό έργο στο δίκτυό του.

Τα νέα τραμ τελευταίας γενιάς Citadis X05 της Alstom είναι συνολικά 25 και πριν παραδοθούν στο επιβατικό κοινό ολοκλήρωσαν δυναμικές δοκιμές χωρίς επιβάτες, συνολικής απόστασης άνω των 15.000 χιλιομέτρων στο αστικό δίκτυο της Αθήνας, ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής και αξιόπιστη λειτουργία τους.Τα 25 τραμ, που παρήγγειλε το 2018 η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., είναι τα πρώτα τραμ της Alstom που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Θα κινούνται με μέγιστη ταχύτητα 70km/h, στο υπάρχον δίκτυο της πόλης, καθώς και σε τυχόν μελλοντικές επεκτάσεις.Τα τραμ πέντε βαγονιών έχουν μήκος 33,42 μέτρα και πλάτος 2,40 μέτρα, με μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβατών. Οι διπλές πόρτες σε όλο το μήκος του τραμ εξασφαλίζουν αυξημένη προσβασιμότητα, έχουν 20% περισσότερες γυάλινες επιφάνειες, τεχνολογία LED για ήπιο, ομοιογενή φωτισμό, βελτιστοποιημένο σύστημα κλιματισμού και εξαερισμού, καθώς και πληροφορίες διαδρομής σε μεγάλες οθόνες μέσω συστήματος τηλεματικής, ενώ εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση ενέργειας κατά 25%.

Με τη λειτουργία των 2 νέων γραμμών διαμορφώνονται σταθερές χρονοαποστάσεις σε ολόκληρο το δίκτυο. Ειδικότερα, η συχνότητα των δρομολογίων ορίζεται από τις 07:00 έως τις 19:00 στα 9 λεπτά τις καθημερινές και στα 12 λεπτά το Σαββατοκύριακο. Η διάρκεια διαδρομής διαμορφώνεται στα 33΄ για τη διαδρομή «Σύνταγμα – Πικροδάφνη», στα 35΄ για το «Πικροδάφνη – Σύνταγμα», στα 57΄ για το «Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα» και στα 51΄ για το «Αγία Τριάδα – Ασκληπιείο Βούλας».

Όσον αφορά στην επέκταση του ωραρίου λειτουργίας κάθε Παρασκευή και Σάββατο, διαμορφώνεται ως εξής:
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ:

ΓΡΑΜΜΗ T6 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ)
– ΣΥΝΤΑΓΜΑ στη 01:40
– ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ στις 00:57

ΓΡΑΜΜΗ T7 (ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ – ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ)
– ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ στις 00:54
– ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ στη 01:53

T6 + Τ7 ΜΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ & ΕΔΕΜ
– ΣΥΝΤΑΓΜΑ προς ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ στη 01:40
– ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ προς ΣΥΝΤΑΓΜΑ στις 00:29
– ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ προς ΣΥΝΤΑΓΜΑ στις 00:22
– ΣΥΝΤΑΓΜΑ προς ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ στις 00:30

Η συχνότητα των δρομολογίων, κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, διαμορφώνεται στα 25΄.

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα