16.3 C
Athens
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022

16.3 C
Athens
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022

Χωρίς ρεύμα 3.000 νοικοκυριά στην Αττική – Που εντοπίζονται τα προβλήματα

Χωρίς ρεύμα εξακολουθούν να βρίσκονται 3.000 νοικοκυριά σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ τα προβλήματα εντοπίζονται σε γειτονιές στο Κάτω Σούλι, Γραμματικό, Σχοινιά και Πικέρμι καθώς 4 γραμμές του δικτύου παρουσιάζουν προβλήματα.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του Διαχειριστη από τη Δευτέρα η κακοκαιρία δημιούργησε προβλήματα ηλεκτροδότησης σε περίπου 200.000 νοικοκυριά. Περισσότεροι από 650 εργαζόμενοι στο ΔΕΔΔΗΕ εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως η ηλεκτροδότηση με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για επαναφορά του ρεύματος σε όλα τα νοικοκυριά έως το βράδυ.

Όπως δήλωσε στον Αθήνα 9.84 ο πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών του ΔΕΔΔΗΕ Κώστας Μανιάτης, πρόκειται για σπίτια διάσπαρτα σε περιοχές του λεκανοπεδίου. «Είχαμε κάνει καταγραφή των ζημιών την Τρίτη κι είχαμε προγραμματίσει την αποκατάστασή τους, αλλά μέχρι και σήμερα προέκυψαν κι άλλες βλάβες. Έχουμε και πολλά εμπόδια που μας καθυστερούν, όπως παρατημένα οχήματα σε δρόμους, υπάρχουν πολλά σημεία που έχουν πέσει κλαδιά δέντρων, σε άλλα σημεία έχουμε παλιό δίκτυο ηλεκτρισμού, ενώ έχουμε και βλάβες σε υπόγεια καλώδια που σημαίνει ότι θα πρέπει να σκάψουμε για να τις αποκαταστήσουμε» τόνισε.

Ο κ. Μανιάτης εκτίμησε ότι πάνω από το 90% των βλαβών θα αποκατασταθεί σήμερα και σημείωσε ότι τα προβλήματα στην ηλεκτροδότηση δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις καιρικές συνθήκες, αλλά και γενικότερα με το παλιό δίκτυο στο οποίο «δεν έχει γίνει αναβάθμιση για χρόνια». «Έχει ξεκινήσει μια συζήτηση για την αναβάθμιση του δικτύου, αλλά και πάλι έχει αργήσει. Πρέπει να δούμε τα δίκτυα 40, 50 και 60 χρόνων και να τα εκσυγχρονίσουμε. Επίσης, χρειαζόμαστε και ανθρώπινο δυναμικό, έχουμε μεγάλες ελλείψεις από χέρια με τεχνογνωσία» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά τις καταγγελίες πολιτών ότι δύσκολα μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ΔΕΔΔΗΕ για να εξυπηρετηθούν, εξέφρασε τη διαφωνία του συνδικάτου με την εξυπηρέτηση από call center. “Θα έπρεπε να μιλάει ο πολίτης- καταναλωτής με εξειδικευμένο προσωπικό για να γίνεται σωστή συνεννόηση” τόνισε.

Χριστιάννα Κούσιου, Newsroom Αθήνα 9.84

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img