Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, η Athens Comics Library, ο οργανισμός Women On Top και οι Εκδόσεις Anubis συνεργάζονται σε ένα διαφορετικό social media activation.
Με την ευγενική συμμετοχή γνωστών ελληνίδων, επιτυχημένων η κάθε μία στο χώρο τους, σχολιάζουν θέματα γυναικείας ενδυνάμωσης, χρησιμοποιώντας ως αναφορά τις δημοφιλέστερες και επιδραστικότερες σούπερ ηρωίδες της DC και της Marvel, όπως η Wonder Woman, η Captain Marvel, η Supergirl, η Jean Gray, η Mrs. Marvel και η Black Widow.
Η καμπάνια έχει στόχο να αναδείξει μια σειρά θεμάτων που αφορούν στη γυναικεία ενδυνάμωση, όπως τα στερεότυπα ομορφιάς, η έμφυλη βία, τα εργασιακά δικαιώματα, τα πρότυπα δυναμικών γυναικών, η διείσδυση σε ανδροκρατούμενους χώρους, η μητρότητα και η μετέπειτα επιστροφή στην εργασία κ.λπ.
Από σήμερα και για το προσεχές διάστημα, οι social media σελίδες της Athens Comics Library, του Women On Top και των Εκδόσεων Anubis θα μοιράζονται videos όπου η κάθε συμμετέχουσα θα απευθύνει ένα σύντομο χαιρετισμό με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιώντας ως αναφορά δημοφιλείς υπερηρωίδες της DC και της Marvel, γυναίκες – πρότυπα που έχουν διαμορφώσει και συνεχίζουν να διαμορφώνουν τη θέση της γυναίκας στην καθημερινή ζωή, μέσα από τα comics, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο.
Στην ενέργεια συμμετέχουν μεταξύ άλλων η Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι, Ιδρύτρια της ΑμΚΕ ΚΙNITRO, η ηθοποιός Αλίνα Κωτσοβούλου, η αθλήτρια Γεωργία Καλτσή, η Λίλιαν Μπαλάτσου, Γνωσιακη Νευροεπιστημων, Ειδικος Τεχνητης Νοημοσυνης & Γλώσσας και Ιδρύτρια του Greek Girls Code, η συγγραφέας Ελένη Ανδρεάδη, η Συνιδρύτρια του Women Οn Top Πηνελόπη Θεοδωρακάκου και η Λήδα Τσενέ, Ιδρύτρια της Athens Comics Library.
Athens Comics Library
H Athens Comics Library σχεδιάστηκε με στόχο να αποτελέσει ένα χώρο έμπνευσης και δημιουργίας εμπειριών, μάθησης και εξερεύνησης, συναντήσεων, συμμετοχής, και δημιουργικότητας. Η ομάδα της ACL πιστεύει στην εκπαιδευτική διάσταση των comics, αλλά και στο ρόλο τους ως πλατφόρμα για ανάπτυξη και ενδυνάμωση κοινοτήτων και για αυτό τα τελευταία χρόνια δρατσηριοποιείται έντονα στα πεδία αυτά. Η Athens Comics Library φιλοξενεί, αυτή τη στιγμή, στα ράφια της, μια συλλογή που αγγίζει τους 2.500 τίτλους και αποτελείται από ελληνικά comics, αμερικανικά graphic novels, ευρωπαϊκά BD και manga. Επιπλέον, υπάρχουν επιλεγμένοι τίτλοι, οι οποίοι απευθύνονται σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς.
– Girl Power Academy Greece
Η Athens Comics Library σε συνεργασία με τον Δανέζικο οργανισμό Girl Power και την Khalida Popal, πρώην αρχηγό της Γυναικείας Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου του Αφγανιστάν, φέρνει στην Ελλάδα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Girl Power Academy Greece. Προκειται για μια ακαδημία ενδυνάμωσης νέων ηγετών, προπονητριών, δίνοντας τους τα εργαλεία και τη μεθοδολογία για να διερευνήσουν και να εξοικειωθούν με θεωρίες και μεθοδολογικές πρακτικές για θέματα ηγεσίας, επικοινωνίας, προσωπικής ανάπτυξης, συμπεριληπτικής προπονητικής συμπεριφοράς κ.α. Απευθύνεται σε νεαρές γυναίκες 18-30 ετών όλων των εθνικοτήτων οι οποίες προέρχονται από ευάλωτες ομάδες (χαμηλό εισόδημα, θύματα κακοποίησης, μονογονεϊκές οικογένειες, μετανάστες, πρόσφυγες) και επιθυμούν να επιδιώξουν μια προπονητική καριέρα,αλλά κυρίως να συνδεθούν με ένα μεγαλύτερο δίκτυο γυναικών που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο.
Στόχος του Girl Power Academy Greece είναι να δώσει ευκαιρίες ενδυνάμωσης σε νεαρές γυναίκες και να αλλάξει την νοοτροπία που υποστηρίζει ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι ισότιμο και για τα δύο φύλα.
– Είμαστε όλες Wonder Women!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, η Athens Comics Library, ο οργανισμός Women on Top και οι Εκδόσεις Anubis συνεργάζονται σε ένα διαφορετικό social media activation.
Με την ευγενική συμμετοχή γνωστών ελληνίδων, επιτυχημένων η κάθε μία στο χώρο τους, σχολιάζουμε θέματα γυναικείας ενδυνάμωσης, χρησιμοποιώντας ως αναφορά τις δημοφιλέστερες και επιδραστικότερες σούπερ ηρωίδες της DC και της Marvel, όπως η Wonder Woman, η Captain Marvel, η Supergirl, η Jean Gray, η Mrs. Marvel και η Black Widow.
Η καμπάνια έχει στόχο να αναδείξει μια σειρά θεμάτων που αφορούν στη γυναικεία ενδυνάμωση, όπως τα στερεότυπα ομορφιάς, η έμφυλη βία, τα εργασιακά δικαιώματα, τα πρότυπα δυναμικών γυναικών, η διείσδυση σε ανδροκρατουμενους χωρους, η μητρότητα και η μετέπειτα επιστροφή στην εργασία κ.λπ.