back to top
23.4 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

23.4 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

ΕΥ ΖΗΝ 12-04-2022

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 18-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 17-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 15-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 12-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 11-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 10-04-2024

Τα οφέλη της νηστείας είναι πολλά. Ενδεικτικά, λόγω της αποφυγής των ζωικών τροφίμων, μειώνεται η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης. Αν σε αυτό συνυπολογίσουμε και την αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, οσπρίων, λαδερών και μονοακόρεστων λιπαρών (ξηροί καρποί, ταχίνι, ελαιόλαδο), τότε το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για το καρδιαγγειακό μας σύστημα.

Για να έχει η νηστεία όλα αυτά τα οφέλη για την υγεία μας όμως υπάρχουν κάποια σημεία στη διατροφή μας που θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή,

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να καταναλώνεται ποικιλία τροφίμων απ’ όλες τις ομάδες, τα οποία θα συνδυάζονται σωστά προκειμένου να παρέχουν στον οργανισμό όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί και στη ποσότητα των τροφίμων, γιατί πολύ συχνά καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες νηστίσιμων τροφίμων θεωρώντας ότι «δεν παχαίνουν», ενώ στη πραγματικότητα είναι πλούσια σε θερμίδες με αποτέλεσμα να βάζουμε βάρος κατά τη διάρκεια της νηστείας. Με μέτρο θα πρέπει να γίνεται η κατανάλωση αμυλούχων τροφίμων, όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί, τα κριτσίνια και τα διάφορα άλλα αρτοσκευάσματα, καθώς και άλλων νηστίσιμων εδεσμάτων, όπως ο χαλβάς, οι ξηροί καρποί και το ταχίνι που είναι πολύ πλούσια σε θερμίδες.

Ωστόσο, λόγω του αποκλεισμού κάποιων ομάδων τροφίμων, ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στην επαρκή πρόσληψη πρωτεϊνών, σιδήρου και ασβεστίου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα