29.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Αυγούστου, 2022

29.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Αυγούστου, 2022

ΕΥ ΖΗΝ 16-06-2022

Το φούσκωμα είναι ένα ενοχλητικό σύμπτωμα, που αφορά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού. Tα

φρούτα όσο νόστιμα και υγιεινά κι αν είναι μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά εξαιτίας της φρουκτόζης και της σορβιτόλης που περιέχουν αλλά και των φυτικών ινών που είναι δύσκολο να χωνευτούν.

Επιπλέον, άλλα σάκχαρα, όπως η σορβιτόλη, βρίσκονται σε μικρές ποσότητες στα μήλα, τα αχλάδια, τα ροδάκινα, τα δαμάσκηνα και ορισμένα μούρα και χρειάζονται ακόμη περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν.

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, οι ντομάτες είναι φρούτο και αποτελούν μια καλή επιλογή για την ελαχιστοποίηση του φουσκώματος, επειδή το μεγαλύτερο μέρος των φυτικών ινών τους έχει τη μορφή αδιάλυτων φυτικών ινών.

Τα μήλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα τα πράσινα μήλα, αλλά και σε φρουκτόζη. Για αυτό χωνεύεται δύσκολα από τον οργανισμό μας. Για να μην προκαλέσει πρήξιμο, καταναλώστε μισό μήλο σαν σνακ.

Τα αχλάδια περιέχουν φυτικές ίνες αλλά και πηκτίνη που μας χορταίνει, είναι διουρητική και βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης. Δυστυχώς, όμως, περιέχουν και σορβιτόλη που μπορεί σε μεγάλη ποσότητα να προκαλέσει πρήξιμο.

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να είναι ιδανικά σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα δυσκοιλιότητας, αλλά μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά εξαιτίας της ζάχαρης και των φυτικών ινών που περιέχουν. Προσπαθήστε να πίνετε πολύ νερό κάθε φορά που καταναλώνετε αποξηραμένα βερίκοκα, σταφίδες ή δαμάσκηνα.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img