29.8 C
Athens
Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022

29.8 C
Athens
Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022

Σ. Καφούνης: Το περιορισμένο εισόδημα δυσκολεύει την κατανάλωση σε όλη την εμπορική αγορά

Για την πρωτοβουλία ενίσχυσης της αθηναϊκής αγοράς μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας «Athens Shopping» η οποία βρίσκεται στη διάθεση των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και τους βοηθάει να ανακαλύψουν την ποιοτική αγορά της Αθήνας και να βρουν οτιδήποτε αναζητούν, ανά κατηγορία και ανά περιοχή μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στην Κατερίνα Παπαβασιλείου, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.

Εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα αποτελέσει έναν δυναμικό εμπορικό οδηγό της Αθήνας, επισημαίνοντας ότι θα διευρυνθεί και σε άλλους τομείς όπως η εστίαση και η ψυχαγωγία.

«Είναι η πρώτη πολύ σοβαρή συνεργασία του Δήμου Αθηναίων με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών γεγονός που δείχνει τη σημασία που δίνουν και οι δύο πλευρές στο μέλλον της επιχειρηματικότητας στην πόλη. Έχουμε εδώ και πάρα πολύ καιρό συμφωνήσει με τον Δήμαρχο Αθηναίων ότι οφείλουμε αυτό το εξαιρετικό προϊόν που παρουσιάζουν οι εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης να το παρουσιάσουμε και στους επισκέπτες της. Θέλουμε, μπαίνοντας κάποιος στην πόλη, να δει μια πολύ ωραία οργανωμένη παρουσίαση της αγοράς. Στόχος μας επίσης είναι, να γνωρίζει ο επισκέπτης ότι μπορεί να έρθει στην πόλη όχι μόνο για να θαυμάσει την Ακρόπολη αλλά και για shopping», τόνισε.

Ο κ. Καφούνης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις πολλές οργανωμένες τοπικές αγορές που υπάρχουν σε όλο το γεωγραφικό μήκος και πλάτος της πόλης, υπογραμμίζοντας πως «αν καταφέρουμε να αυξήσουμε τη μέση δαπάνη του κάθε επισκέπτη στην τουριστική αγορά, μπορεί να αλλάξει η οικονομία της πόλης».

Παράλληλα, εκτίμησε ότι το «Athens Shopping» θα μπορέσει να αποτελέσει οδηγό για όλες τις πόλεις της Ελλάδας και επισήμανε πως στόχος είναι η συγκεκριμένη πλατφόρμα να εξελιχθεί σταδιακά σε ένα σύγχρονο διαδραστικό περιβάλλον μεταξύ επισκέπτη, καταναλωτή και εμπορικής επιχείρησης.

Πάντως, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, παρά το γεγονός ότι παρατηρείται πολύ μεγάλη ροή επισκεπτών σε όλες τις τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με την προσέλευση στα ταμεία, καθώς, το περιορισμένο εισόδημα, φαίνεται πως δυσκολεύει την κατανάλωση σε όλη την εμπορική αγορά.

«Όποιος περπατάει φέτος στην Αθήνα, αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ένα εξαιρετικά θετικό κλίμα, με χιλιάδες επισκέπτες. Αν αυτόν τον κόσμο προσπαθήσουμε να τον μεταφέρουμε στα ταμεία των καταστημάτων, δεν θα πάρουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Προφανώς είναι τεράστια η διασύνδεση ανάμεσα στον τουριστικό και τον εμπορικό κλάδο, όμως, οι καταναλωτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί σχετικά με τα χρήματα που θα ξοδέψουν», σημείωσε.

Πρόσθεσε ότι «η εμπορική κίνηση δεν έχει ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 που ήταν και ο πρωταρχικός στόχος» και κάλεσε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις θερινές εκπτώσεις και να κάνουν μια βόλτα στην αγορά πριν φύγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές τους.

«Υπάρχουν εξαιρετικές προσφορές και πάρα πολλά προϊόντα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις έχουν απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της ακρίβειας και δεν το μετακυλίουν στους καταναλωτές».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img