back to top
17.5 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

17.5 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Το μέλλον του e-business και Digital Marketing στο Σεράφειο

Διαβάστε επίσης

Με στόχο την ενημέρωση για τις νέες τάσεις, τις δυνατότητες και τα νέα εργαλεία, που αφορούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν πραγματοποιείται το φετινό 11o Συνέδριο e–Business World and Digital Marketing στις 5 και 6 Οκτωβρίου στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων. Το συνέδριο διοργανώνει η εταιρεία Smart Press .

«Το συνέδριο απευθύνεται τόσο στους ανθρώπους που ασχολούνται με τα ψηφιακά μέσα όσο και στις επιχειρήσεις. Στόχος του, είναι να ιχνηλατήσει τις διεθνείς και εγχώριες τάσεις του e-Commerce και του Digital Marketing και παράλληλα εστιάζει στη διαπίστωση ότι ο κόσμος του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του e-Commerce, του Digital Marketing, των social media και των εργαλείων που τα πλαισιώνουν έχουν τοποθετήσει στο επίκεντρο τον καταναλωτή», εξηγεί στον Αθήνα 9.84, η δημοσιογράφος και μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Συνεδρίου Σόνια Χαϊμαντά. «Το Συνέδριο περιλαμβάνει πολλες ενότητες ,οι ομιλητές είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις σε απορίες που έχουν οι ενδιαφερόμενοι όπως ποιες είναι οι εταιρείες που ασχολούνται π. χ. με την κατασκευή ενός site ή πως γίνεται σήμερα το email Marketing, οι εξελίξεις που αφορούν στο meta, την επαυξημένη πραγματικότητα, την τεχνητή νοημοσύνη, τις εφαρμογές, που τοποθετούν τις εταιρείες στο metaverse αλλά και γιατί οι εταιρείες όλο και περισσότερο συγκλίνουν στο να δώσουν μια ενιαία εμπειρία στον καταναλωτή».

«Ο όγκος των τεχνολογικών πληροφοριών συνεχώς διογκώνεται και απαιτείται διαρκής ενημέρωση και εγρήγορση στην αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν» υπογραμμίζει η κα Χαϊμαντά αναφέροντας ένα παράδειγμα: «Πριν λίγα χρόνια λέγαμε πως το instagram ήρθε για να μείνει και μετά από λίγο καιρό η Κίνα δημιούργησε το TikTok, το οποίο άλλαξε εκ βάθρων την λογική των social media. Τώρα έρχεται ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης το BeReal, τo οποίο προκαλεί τους χρήστες να είναι αληθινοί, δεν επιτρέπει το photoshop και το ψέμα».

«Επίσης στο συνέδριο θα επισημανθεί η προσοχή που πρέπει να επιδεικνύουν τα μέσα ενημέρωσης όταν χρησιμοποιούν τα social media τόσο ως πηγές όσο και για την εξωστρέφειά τους για την αποφυγή παραπληροφόρησης», καταλήγει η κα Χαϊμαντά.

Περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα του 11oυ Συνεδρίου e–Business World and Digital Marketing μπορείτε να δείτε εδώ 

Καλλιόπη Ασλανίδου 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα