back to top
17.9 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

17.9 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Σ. Αναγνωστόπουλος: Δύσκολη η σύγκριση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με διαφορετικό παραγωγό

Διαβάστε επίσης

Πρεμιέρα έκανε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου το “καλάθι του νοικοκυριού”. Οι καταναλωτές έδειξαν ενδιαφέρον για τις τιμές των προϊόντων ωστόσο δήλωσαν απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα.

«Οι καταναλωτές πάντα είναι επιφυλακτικοί σε κάθε νέα πρωτοβουλία, ωστόσο αυτό που πρέπει να καταλάβουν είναι ότι σκοπός του μέτρου είναι η προστασία τους» είπε μιλώντας στον Αθήνα 9.84 και στους Γιάννη Λαυράνο και Νίκο Καρούτσο, ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, γενικός γραμματέας εμπορίου και προστασίας καταναλωτή.

«Ο μοναδικός σκοπός αυτού του μέτρου είναι ο καταναλωτής που έχει ανάγκη, να προμηθευτεί όσο το δυνατόν φθηνότερα τα προϊόντα. Είναι η πρώτη φορά που το κράτος ελέγχει εάν οι προσφορές είναι πλασματικές, εάν παραπλανούν τον καταναλωτή και αν υπάρχουν κρούσματα αισχροκέρδειας» τόνισε.

Αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και κατά πόσο μπορεί ο καταναλωτής να συγκρίνει δύο προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με διαφορετικό παραγωγό, ο κ Αναγνωστόπουλος παραδέχτηκε ότι «είναι όντως δύσκολο να γίνει σύγκριση μεταξύ προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας».

Υπογράμμισε ότι πριν από την εφαρμογή αυτής της πρωτοβουλίας το 60% των αγορών που έκαναν οι καταναλωτές, ήταν επώνυμα προϊόντα και το 40% ιδιωτικής ετικέτας.
«Αυτό που θέλουμε πρωτίστως να επιτύχουμε είναι να προστατέψουμε τον καταναλωτή να ανταπεξέλθει στις τιμές ή στις ανατιμήσεις που θα έρθουν. Επειδή όμως γνωρίζουμε ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι κατά βάση φθηνότερα, είναι προφανές ότι πρέπει να προταθούν στο καλάθι του νοικοκυριού».

Τέλος σχετικά με την δομή της αγοράς ο γ.γ εμπορίου και προστασίας καταναλωτή επισήμανε ότι «η πρωτοβουλία αυτή δεν έχει σκοπό να αλλάξει την δομή της αγοράς ή να προστατεύσει τον έναν κλάδο έναντι του άλλου. Δεν επεμβαίνει στη δομή της αγοράς, αυτό είναι κάτι που θα το ορίσει ο ανταγωνισμός. 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα