back to top
17.5 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

17.5 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Δ. Παπαδημούλης: Είναι τραγικό το 2023 να κινούνται τα τρένα χειροκίνητα ενώ έχουν δαπανηθεί δισεκατομμύρια

Διαβάστε επίσης

«Είναι η ώρα του εθνικού πένθους και του μεγάλου θρήνου και όχι του καταλογισμού ευθυνών που θα πρέπει όμως να ακολουθήσει με σοβαρότητα και ψυχραιμία προκειμένου να γίνει πράξη το ”ποτέ ξανά”. Στην Ελλάδα είμαστε τελευταίοι σε ότι αφορά στην κατάσταση των σιδηροδρόμων. Ενώ παγκοσμίως τα τρένα θεωρούνται τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς, στη χώρα μας ισχύει το αντίστροφο. Είναι τραγικό το 2023 να κινούνται χειροκίνητα ενώ έχουν δαπανηθεί δισεκατομμύρια», σχολίασε ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας στον Αθήνα 9.84 και στις Ελεωνόρα Ορφανίδου και Ελευθερία Κουμάντου.

Αναφερόμενος στο έγγραφο της Κομισιόν στις 15 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το οποίο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που έχει με βάση την οδηγία για τη δημιουργία ενιαίου Ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου, ο κ. Παπαδημούλης, υπογράμμισε ότι πριν από αυτή την «κόκκινη κάρτα», είχαν προηγηθεί μια «κίτρινη» τον Δεκέμβριο του 2020 και μια «πορτοκαλί», τον Δεκέμβριο του 2021.

«Πρέπει να αναλογιστούμε τι έγινε ή γιατί δεν έγιναν αυτά που έπρεπε ώστε να αποφύγουμε αυτή την κατάσταση. Επιβάλλεται να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα με τη δέουσα σοβαρότητα και χωρίς μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Να αναληφθούν ευθύνες και κυρίως να γίνουν έργα. Δυστυχώς υπάρχει ένα τεράστιο έλλειμμα συνέπειας και υλοποίησης δεσμεύσεων», τόνισε.

Ερωτηθείς γιατί η χώρα μας δεν αντέδρασε στις προειδοποιήσεις της Ευρώπης, σημείωσε: «Πρόκειται είτε για αδιαφορία, είτε για ανικανότητα ή εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων και διαπλοκή. Θα είχε ενδιαφέρον να μας πουν οι πολιτικά αρμόδιοι γιατί δεν έγιναν όσα έπρεπε να γίνουν. Επίσης, επειδή είδε το φως το δημοσιότητας μία δραματική επιστολή που συνέδεσε την παραίτηση, του υπεύθυνου ασφαλείας, ένα χρόνο πριν, θα ήταν καλό να μας πει η πολιτική ηγεσία τι έκανε με αυτή την επιστολή η οποία προανήγγειλε το δυστύχημα».

Παράλληλα, επισήμανε ότι η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποτελέσει πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, σκοπιμότητας και «τυμβωρυχίας».

«Βιώσαμε την προσπάθεια να μπει στο πολιτικο-κομματικό χρηματιστήριο μία τραγωδία και με το Μάτι αλλά και με την Μάνδρα. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή τη φορά η συγκεκριμένη υπόθεση θα αντιμετωπιστεί με μεγαλύτερη σοβαρότητα και ήθος. Η τραγική σύμπτωση είναι ότι την ημέρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο πρωθυπουργός προγραμμάτιζε να επισκεφθεί τη Β. Ελλάδα και να διαφημίσει το ηλεκτρονικό σύστημα σηματοδότησης των σιδηροδρόμων, που με τον πιο δραματικό τρόπο αποκαλύφθηκε ότι δεν υπάρχει. Χρειάζεται σοβαρότητα, να αντικρίσουμε την πραγματικότητα κατάματα και να δράσουμε αποτελεσματικά όταν τελειώσει το επιβεβλημένο πένθος για αυτή την ανείπωτη τραγωδία», συμπλήρωσε.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα