back to top
23.5 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

23.5 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Κόντρα Βορίδη-Ραγκούση για το αν ήταν παράνομη η μετάταξη του σταθμάρχη Λάρισας

Διαβάστε επίσης

«Αναφορικά με τη σημερινή ανακοίνωση του κ. Ραγκούση είναι θετικό ότι τελικά αντελήφθη πως ουδέν παράνομο υπάρχει στη μετάταξη του σταθμάρχη καθώς η υπηρεσιακή μεταβολή της επήλθε με την έκδοση του ΦΕΚ 1549/Γ/30.6.2022 ενώ η Υπουργική Απόφαση Καραμανλή είχε ήδη εκδοθεί από 30 Μαΐου του ίδιου έτους» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Εσωτερικών.

«Δεύτερον, ο κ. Ραγκούσης αλλάζοντας σήμερα τη βάση της κριτικής στην Κυβέρνηση, αφού πλέον κατέστη προφανές ότι δεν τίθεται θέμα νομιμότητας, ισχυρίζεται ότι δολίως εξεδόθη η συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση. Η απάντηση είναι: Προφανώς και όχι.

Διότι, τι είδους δολιότητα μπορεί να υπάρχει όταν προκηρύσσονται 18 θέσεις και πληρώνονται μόλις δύο; Πλεόνασμα ζητήσεως υπήρχε και όχι προσφοράς, ώστε να υπάρχει αναγκαιότητα ρουσφετολογικής λύσης. Ο ΟΣΕ ζητούσε υπαλλήλους για να μεταταχθούν και ουδείς ενδιαφερόταν. Σε ποιον να γίνει ρουσφέτι και γιατί;

Αξίζει να σημειωθεί σε κάθε περίπτωση ότι τα όρια ηλικίας που τίθενται για τους νεοπροσλαμβανόμενους και όχι για τους μετατασσόμενους, δεν αποτελούν όρια ηλικίας μετά τα οποία σταματά η παροχή της εργασίας, αλλά όρια ηλικίας για την πρόσληψη. Προφανώς, οι νεοπροσλαμβανόμενοι, με το όποιο όριο ηλικίας συνεχίζουν να εργάζονται μέχρι την συνταξιοδότησή τους, χωρίς να τίθεται οποιοδήποτε θέμα φυσικής τους ικανότητας για παροχή εργασίας».

Άμεση ήταν η απάντηση του Τομεάρχη Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιάννη Ραγκούση.

Δεν θα ακολουθήσουμε την κυβέρνηση σε αυτόν τον ευτελή κατήφορο που διάλεξε τέτοιες μέρες, πιστεύοντας ότι μπορεί έτσι να αποφύγει τις αποδεδειγμένες με στοιχεία και ημερομηνίες ευθύνες της για την παράνομη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας.

Ούτε με τη νέα απάντησή του ο κ. Βορίδης τόλμησε να αμφισβητήσει την ακρίβεια κανενός από τα στοιχεία ή τα έγγραφα που παραθέσαμε χθες και σήμερα.

Όσο κι αν προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση για να κρύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης, η μοναδική αλήθεια είναι ότι το όριο ηλικίας των 48 ετών τέθηκε από τον ίδιο τον ΟΣΕ αποκλειστικά για μετατάξεις και σε καμία περίπτωση για προσλήψεις, όπως προκύπτει ξεκάθαρα από τα Στοιχεία Θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας της 7ης Απριλίου 2022.

Επίσης, αποδείχθηκε η πλήρης γνώση και συνέργεια της κυβέρνησης στην προσπάθεια συγκάλυψης της παράνομης μετάταξης του μοιραίου σταθμάρχη με την ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ εξαίρεση του ορίου ηλικίας, μέσα από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου 2022. (ΦΕΚ 2623).

Όσο για το παραπειστικό ερώτημα, «Γιατί να γίνει ρουσφέτι, αφού ουδείς άλλος ενδιαφερόταν;», η απάντηση είναι απλούστατη, την έχουν κατανοήσει όλοι και είναι:

διότι μόνο έτσι θα μπορούσαν να διορίσουν παράνομα τον εκλεκτό της κυβέρνησης ως σταθμάρχη Λάρισας, δεδομένου ότι δεν πληρούσε το κριτήριο της ηλικίας για τη μετάταξή του.

Γιώργος Μανουσακάκης, ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα