back to top
20.8 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

20.8 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ν. Κιουτσούκης: Κάθε κυβέρνηση οφείλει να φροντίζει για την ασφάλεια των επιβατών- χρηστών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Διαβάστε επίσης

«Η εκάστοτε κυβέρνηση οφείλει να φροντίζει στο 100% για την ασφάλεια των επιβατών- χρηστών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και αυτό πρέπει και μπορεί να γίνει με άμεσες προσλήψεις προσωπικού γιατί υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις καθώς και με την τοποθέτηση και λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας που αποτρέπουν τα ανθρώπινα λάθη», δήλωσε στον Αθήνα 9.84 και στην Ελεωνόρα Ορφανίδου, ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Νίκος Κιουτσούκης.

Στη σκιά της ανείπωτης τραγωδίας στα Τέμπη και εν μέσω της σημερινής Γενικής απεργίας των ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και εργατικών συνδικάτων, με συλλογικό αίτημα να αποδοθούν ευθύνες στους υπαίτιους της τραγωδίας των Τεμπών και να μην υπάρξει συγκάλυψη, σημείωσε ότι το αίτημα «ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ» αφορά στο σύνολο των πολιτών και δεν έχει ταμπέλες, ιδεοληψίες ή κομματικές αποχρώσεις.

Επανέλαβε ότι το πρόβλημα της υποστελέχωσης είναι μείζονος σημασίας και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

«Η εκδίωξη 2000 έμπειρων σιδηροδρομικών υπαλλήλων το 2010 αποτελεί κομβικό σημείο γιατί η στελέχωση των σταθμών από ανθρώπους χωρίς εμπειρία, ειδικά σε κόμβους όπως η Λάρισα, είναι δεδομένο ότι θα προκαλέσει λάθη. Το επιβατικό κοινό βασίζεται σε εμάς και σε όλα τα συστήματα ασφαλείας που θα έπρεπε να είχαν τοποθετηθεί. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, υπάρχει ο γενικός κανονισμός κυκλοφορίας που αν τηρηθεί απαρέγκλιτα από όλους, είναι αδύνατο να συμβεί ανθρώπινο λάθος», σημείωσε.

Σύμφωνα με τον κ.Κιουτσούκη, οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί αξιολογούνται κάθε χρόνο ενώ πρόσθεσε πως πρέπει να ερευνηθούν που πήγαν τα χρήματα της Ε.Ε. διαχρονικά, που δεν κατέληξαν στα τρένα.

«Μετά από σχεδόν 40 χρόνια φτάσαμε στο σημείο να έχουν δοθεί περισσότερα από 20 δις ευρώ ευρωπαϊκών και ελληνικών πόρων για το σιδηροδρομικό δίκτυο και να μην έχουν ολοκληρωθεί τα έργα. Αυτό πρέπει να ψάξουν οι εισαγγελείς, πού πήγαν τα χρήματα», σχολίασε.

Και πρόσθεσε: «Το 2010 ως πρόεδρος της Ομοσπονδίας, καταθέσαμε στην Εισαγγελία Αθηνών μαζί με τον ΓΓ μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου ζητώντας να ελεγχθούν οι ο υπερκοστολογήσεις των έργων, οι καθυστερήσεις και γιατί δεν προχωρούσε ο εκσυγχρονισμός του δικτύου. Επίσης, συνεχώς εξαγγέλλαμε απεργιακές κινητοποιήσεις με αίτημα την ασφάλεια των τρένων και δυστυχώς μας κατηγορούσαν ότι ταλαιπωρούμε το επιβατικό κοινό ενώ και οι δικαστές έβγαζαν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα