back to top
14.4 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

14.4 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Χ.Γιαννούλης: Μέχρι το 2019, θα μπορούσε να αποφευχθεί ο θάνατος 57 ανθρώπων στα Τέμπη

Διαβάστε επίσης

 

Προσπάθεια διάχυσης ισομερώς της πολιτικής ευθύνης για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη καταλογίζει στην κυβέρνηση ο Χρήστος Γιαννούλης, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α’ Θεσσαλονίκης, κάνοντας λόγο για ύποπτη διαδικασία που βαραίνει την πολιτική της ηθική.

Αναφερόμενος στο κυβερνητικό αφήγημα και στην προσπάθεια αποποίησης των ευθυνών για τον αφανισμό 57 ανθρώπων τόνισε πως «οι αριθμοί είναι αμείλικτοι σε σχέση με τις διαχρονικές ευθύνες. Δεν μπορεί αυτές να αποδίδονται εξ ίσου σε κάποιον που κυβέρνησε 4,5 χρόνια και σε κάποιον που είχε την ευθύνη της χώρας επί μια πεντηκονταετία».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «δεν πρέπει να ξεχαστεί ούτε για ένα δευτερόλεπτο το μείζον» και κάλεσε τους κυβερνώντες να απαντήσουν  εάν με βάση τις πρόνοιες που είχαν ληφθεί, τις προσαρμογές, την αξιολόγηση των προσώπων και τα υπάρχοντα συστήματα, θα μπορούσε να αποφευχθεί η τραγωδία.

«Μέχρι το 2019, θα μπορούσε να μην είχε συμβεί ο θάνατος 57 ανθρώπων. Αν δηλαδή ίσχυαν ο αριθμός του προσωπικού, η οργάνωση, η κατανομή και η εκπαίδευσή του και ακολουθούσαν το μοτίβο και τις νόρμες του 2019, δεν θα είχε συμβεί μετωπική σύγκρουση.  Το υποστηρίζουμε επειδή προηγήθηκαν 3,5 χρόνια συστηματικής απαξίωσης του ΟΣΕ πάνω στις δικλείδες ασφαλείας για τον ελλειμματικό σιδηρόδρομο που αξίζει να σημειωθεί ότι είχε να ζήσει μετωπική σύγκρουση τρένων από το 1972…Η  αναζήτηση διαχρονικών ευθυνών αποτελεί μια δεύτερη συζήτηση που θα γίνει με αυτοκριτική και ανάληψη ευθυνών, χωρίς όμως να αποτελεί σωσίβιο σωτηρίας κι εργαλείο συμψηφισμού για μια κυβέρνηση με συγκεκριμένες ευθύνες. Προσλαμβάνει από την πίσω πόρτα σταθμάρχες με ελλειμματική εκπαίδευση, αμφισβητούμενη εμπειρία και ικανότητα, κατήργησε την ειδικότητα των κλειδούχων που με αυτοπρόσωπη παρουσία πιστοποιούν ότι συνέβη στην πράξη αυτό που ζητήθηκε ηλεκτρονικά- η περίπτωση των Τεμπών και άλλα πολλά…… Εμείς άλλωστε  δεν είχαμε προσλάβει 7μηνίτη σταθμάρχη να του αναθέσουμε τον σταθμό της Λάρισας που είναι από ο πιο κομβικός στη χώρα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο πλαίσιο, επικαλέστηκε την παραδοχή του νυν υπουργού Υποδομών Γιώργου Γεραπετρίτη στη χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής ότι το σύστημα GSMR- παρακαταθήκη του ΣΥΡΙΖΑ- αν και έτοιμο εδώ και 2 χρόνια, ουδέποτε εγκρίθηκε από την ΡΑΣ.

«Ακόμα ακόμα και τώρα, μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ αναθέτει σύμβαση έργου για τοποθέτηση σταθμάρχη στην Θεσσαλονίκη σε συγγενικό του πρόσωπο. Αυτό δεν συνιστά διαχρονική παθογένεια, αλλά λαγνεία της ΝΔ στα ρουσφέτια» σχολίασε κλείνοντας ο κ Γιαννούλης.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα