back to top
19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Προαστιακός: Δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια προς Κόρινθο-Κιάτο-Αίγιο

Διαβάστε επίσης

Με προβλήματα ξεκίνησε η εβδομάδα στο σιδηρόδρομο. Τα δρομολόγια του προαστιακού από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο, αλλά και τα υπεραστικά δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα δεν ξεκίνησαν τη Δευτέρα ενώ καθυστερήσεις υπάρχουν και στις εμπορικές αμαξοστοιχίες καθώς οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο δεν έχουν λάβει όλες αυτές τις γραπτές εγγυήσεις που έχουν ζητήσει από τον ΟΣΕ.

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), με έγγραφό της, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα και
Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη. Τα δρομολόγια που γίνονται κανονικά τη Δευτέρα είναι Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο, Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα, Κάντζα – Λιόσια, Πάτρα – Ρίο και Κάτω Αχαΐα – Πάτρα, και τα τουριστικά δρομολόγια Διακοφτό – Καλάβρυτα, Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο και Βόλος – Μηλιές.

Αναφορικά με τις εμπορικές αμαξοστοιχίες κι ενώ αρχικά ξεκίνησαν τα δρομολόγια των εμπορευμάτων και από την Hellenic Train και την Goldair Cargo, σύμφωνα με πληροφορίες η Hellenic Train σταμάτησε να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια παρά το γεγονός ότι ο ΟΣΕ διαβεβαιώνει ότι το δίκτυο μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια. Μάλιστα έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες, τόσο στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη όσο και σε μία εκ των δύο σηράγγων στο Κιάτο. Επιπλέον ο ΟΣΕ διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο. Οι σιδηροδρομικοί ζητούν την απόλυτη διασφάλιση για την άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου κάνοντας λόγι φια «τυφλούς» σταθμοί, τοπικές τηλεδιοικήσεις που υπολειτουργούν και προβλήματα στην υποδομή.

Τα αιτήματα των εργαζομένων είναι:

– Στο τμήμα «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη», κυρίως στο ύψος του Στρυμόνα, τη λειτουργία των επικοινωνιών στη διαδρομή.

– Τη λειτουργία όλων των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ). Αυτά που δεν λειτουργούν είτε να φυλάσσονται είτε να καταργηθούν.

– Να αρθεί η υποχρέωση βραδυποριών των 6-10 χλμ, σε κάποια σημεία του δικτύου, λόγω έλλειψης συντήρησης. Σε βραδυπορίες προχωρούν λόγω έλλειψης συντήρησης, λένε οι μηχανοδηγοί.

– Για το τμήμα «Πλατύ – Φλώρινα» να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας σε όλη την διαδρομή και να επανδρωθεί ο σταθμός της Έδεσσας με σταθμάρχη.

– Τη χορήγηση πιστοποιητικών καταλληλόλητας των γεφυρών.

– Να ελεγχθεί η υποδομή καθώς η κυκλοφορία τίθεται σε βραδυπορία 40 χλμ εξαιτίας κατολισθήσεων.

– Για το τμήμα «Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη» να επανδρωθεί με σταθμάρχη ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Ξάνθης.

– Λειτουργία και φύλαξη όλων των ΑΣΙΔ, και διασφάλιση της επικοινωνίας με πιστοποιημένο σύστημα GSM-Railways.

– Απόσυρση των συρμών ΑEG επειδή παρουσιάζουν διαρκώς προβλήματα κατά την πορεία.

– H Ηellenic Train να διασφαλίσει πως το τροχαίο υλικό θα είναι πλήρως λειτουργικό για την ασφάλεια όλων και την αποφυγή καθυστερήσεων.

– Την άμεση λειτουργία πιστοποιημένων συστημάτων επικοινωνίας GSM-Railways.

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα