15.8 C
Athens
Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024

15.8 C
Athens
Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024

ΕΥ ΖΗΝ 2-11-2023

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 27-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 26-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 23-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 22-02-2024

ΕΥ ΖΗΝ 21-2-2024

EY ZHN 20-2-2024

Η ισορροπία στη διατροφή αλλά και στην προσπάθεια απώλειας βάρους, κρύβεται στους υδατάνθρακες που τρώμε κάθε μέρα.

Μπορεί να έχετε ακούσει πολλά σχετικά με τους υδατάνθρακες και τον ρόλο που διαδραματίζουν στην απώλεια βάρους. Όλοι μας μπερδευόμαστε για τα υπέρ και τα κατά από την κατανάλωση τους και όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι οι υδατάνθρακες μπορούν να υποστηρίξουν ή να εμποδίσουν τις προσπάθειες για απώλεια βάρους. Το κλειδί είναι η σωστή ισορροπία στην πρόσληψη υδατανθράκων.

Σύμφωνα με έρευνες, οι υδατάνθρακες είναι μια σημαντική πηγή καυσίμου για το σώμα, βοηθώντας σε καλύτερη διαχείριση βάρους. Αλλά δεν λειτουργούν όλοι οι υδατάνθρακες το ίδιο. Οι υγιεινοί σύνθετοι υδατάνθρακες από δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, φρούτα και λαχανικά είναι σαφώς ανώτεροι από τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως ψημένα προϊόντα, γλυκές λιχουδιές και λευκό ψωμί.

Οι πιο πρόσφατες Διατροφικές Οδηγίες συνιστούν οι περισσότεροι υγιείς άνθρωποι να λαμβάνουν περίπου το 45 έως 65% των ημερήσιων θερμίδων τους από υδατάνθρακες.

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα γεμάτα με πρόσθετα σάκχαρα και ραφιναρισμένα αλεύρια είναι σχεδόν απαγορευμένα όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος. Μελέτες δείχνουν ότι αυτοί οι υδατάνθρακες μπορούν να προκαλέσουν γρήγορες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα, κάνοντας την απώλεια βάρους μια δύσκολη μάχη.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα